Khamis, 14 Julai 2011

Cerita Bersama Kek Coklat

Petang semalam cuaca elok jadi aku drive ke kedai kek untuk beli kek coklat. Perghh sedap gile kek coklat ni tapi yang ade biji-biji warna warni kat atas tu tak sedap. Patut tabur yang coklat baru rasa best lagi.

Cakap pasal kek coklat ni, bukan semua dapat memenuhi nafsu makan aku. Ada yang kek coklat tapi tak rasa coklat, ada yang coklat keras macam konkrit, ada kek coklat tapi warna warni. Erkk ade ke macam tu ?

Hanya kek coklat moist saja yang mampu menggoda dan menggugat keimananku. Antara kek coklat moist dan perempuan, aku lebih memilih perempuan. Eh salah !! aku lebih memilih kek coklat moist.. Ok la mahu makan dulu :D

p/s : Ehh jom la makan sekali. sila sila :D
Comments
10 Comments

10 ulasan:

gadis melayu berkata...

kek tiramisu lg best.. huhuhu..^_^

Elyana Ahmad ツ berkata...

indulgance lg best.haha

Amnah Yus berkata...

bestnyaaaa kek coklat :P

http://narocketmail.blogspot.com/

yatie Awang berkata...

kakak tak sukalah kek coklat

pena rozie berkata...

memang suka kek coklat.

mrs.asrafovic berkata...

kek coklat~~~

sedapp.....mngugat iman aq yg sdg brpuase~~`

Syazwan Che Deraman berkata...

kau buat aku terliur..demm..heheh

mas saari berkata...

sedapnya...huhuhu

noona berkata...

oiiiyooo bestnyewww
brownise pun sodaaappp

Addin berkata...

ada lagi ? mintak sikit ;p

 
Related Posts with Thumbnails