Rabu, 27 Julai 2011

Cantiknya Template

Template memang banyak dan belambak kat internet. Search je kat Google dan taip " blogger template " . Zaapp !! belambak pilihan yang boleh merabunkan mata. Banyak tu memang banyak tapi nak cari yang sesuai dengan taste tu agak susah la.

Ada yang suka dengan pelbagai hiasan yang comel lote, ada suka simple yang amat, ada yang suka kegelapan, kecerahan dan macam-macam lagi. Aku pula suka dengan template yang macam gaya wordpress. Nampak simple dan matang.

Aku buat entri ni sebenarnya nak share mengenai laman web yang aku selalu lawat dan skodeng. Laman web ni banyak juga menyenaraikan template yang kena dengan taste aku. Kalau nak pergi tengok, tekan la link kat bawah :

- http://chicablogger.com/

- http://btemplates.com/

p/s : Banyaknya template cantik.. aku dah rabun mata ni =_=
Comments
13 Comments

13 ulasan:

[sutera kasih] berkata...

thanks share link tu..sbb tgh cari templete yg nmpk matang cket tp nice hehe

templete skrg ni mcm nmpk kebudakan la plak hoho

GaRy™ berkata...

bro, template ko yang skarang ni compatible tak ngan template designer?..

Panggil aku Han berkata...

b templte the best...huhu :)

cucu umie berkata...

ayie biase cari dekat btempletes and then edit sendiri ikot rase..hehe

Luqeem™ berkata...

aku pn cdang nak tukar template bru..huhu..bg nmpk matang gak.

Ezad Skytech berkata...

skrg ni tgh rancak tukar2 template ni..aq pon tgh mencari lagi ni~

Syuxer berkata...

aku sebenarnya nak edit gak blog aku tuh..tapi cam haram huhu..maybe next time aku akan cuba edit balik heheh..

NuSaNa NoSa 91 berkata...

keen paling suka btemplates..

dan tetibe keen terfikir.. dh lama xtukar template.. ahahahaha~ ^_^

sergeant keroro berkata...

btemplates la best. hehe XD

My Name is Mar berkata...

woooaahhhh~~
ko da tukar template eh???
Dari purple ke hitam...
cool lah konon~~
Ngeh3...

aPIP berkata...

Firdaus ajr r kteorg cara nk pasang template nih camne... :D tutorial skett... bkn slalu kn ade tutorial kt blog firdaus life nih kn.. :) heheh...

Freaky berkata...

apip : aku x pandai nak buat tutorial.. huhu

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

yeah .. simple itu nampak matang okeh !

 
Related Posts with Thumbnails