Isnin, 25 Julai 2011

Cantik VS Penulisan

Hari ni aku asyik duk pandang kat blog ni je dengan mata kelip-kelip. Dalam hati ada kata-kata riak dan bangga keluar " Cantik jugak ye blog aku ni " . Ha ha ha sila abaikan ye, saja aku nak berangan tak tentu pasal.

Cakap pasal kecantikan dan kehenseman yang ada pada blog, ia juga dapat membantu dalam menarik minat pengunjung dan pembaca untuk terus melawat ke blog kita. Tapi cantik yang aku maksudkan ni banyak jenis juga. Ada yang tafsir cantik berdasarkan banyak widget.

Ada juga yang tafsir cantik kerana owner blog itu sendiri cantik dan cun. Walau cantik macam mana pun, ini adalah blog dan kelebihan yang ada pada blog seperti ini terletak pada penulisan. Kalau blog je cantik tapi penulisan tidak secantik blog, memang takkan ada pengunjung juga.

Jadi hiasan dan penulisan perlu selari atau sama naik supaya blog tersebut bukan sahaja terkenal dengan hiasan yang cantik, malah penulisan juga berkualiti dan juga berjaya menggoda pembaca untuk terus berada di blog tersebut.

p/s : Kenapa ada wordpress logo dalam entri ni ? hummm
Comments
26 Comments

26 ulasan:

iPai berkata...

betul2 .. eh .. dah tukar template eh ? mantap gila bro !!

Fariq berkata...

yup sokong tu..

eh nak pindah ke wp lak ke?? wah untung la..

Fathiah Hamim berkata...

first masuk blog kena sedap mata memandang dulu, pastu kena tengok elok dak entry nya. =)

CoolMan berkata...

Yup..mual tgk blog dulu.. sedap mata memandang.. baru tgk entri.. tp kadang2 tu.. otai2 guna template simple jek.. but dia punya entri power2!!!

syrupmasin berkata...

entry nomor 2 kot..haha cantek 1st :D

Ezad Skytech berkata...

dua2 kena selari la..baru sedap mata memandang kan..?

p/s : ko nak tukar ke wordpress ke...?

Shaherah berkata...

ha ah.. mcm mne ade logo tu kan.. tetiba ade ea? hahaha.. tp ape pun.. shera sokong.. dua2 kena selari.. shera pun ngah cari2 identiti shera.. ^_^

kiz berkata...

macam nak tukar hosting je ni..tak ajak pun..keh keh

Elyana Ahmad ツ berkata...

aku perasan.blog ko dah takde header.hehe

SoLy SoLicious berkata...

seiring dan sejalan :)

sergeant keroro berkata...

haha, nak tukar hosting ke?? XD

p/s : taknak letak header da?? XD

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

eh freaky, aku baru tahu ke or kau baru tukar template weyh..haha..nice weyh! suka ah yg baru nih, simple je..

Aku tak kisah janji okay, aku terjah lah selalu..mane yg ramah lagilah selalu aku bertandang :D

Piah Becok berkata...

nak tukau wp lettew.... khaannnnn??? sila iyakan aja ek...

penulisan yang bagus akan buat orang terus datang blog die walaupun die tak hapdet lama

diana berkata...

nak pakai wp ke??
bagus la..

Freaky berkata...

aku takmao tukar wordpress la.. huwaaaaaaaaa

Freaky berkata...

keroro : malas da kot nak letak header

diana : x de la kak. saja je

cik najihah berkata...

setuju tu..
kalau cantik tapi penulisan x bes x ok jugak..
2 2 kene seiring..
cantik bonus je kot

azwa amani berkata...

smart dan cool..amani punya okey tak ???? :P

hazz death berkata...

dush3.. sungguh tertembak aku... ahakz....
huhu... aku jnis yg ska bca entri org len jak.. smpy entri sndri tlupa.. ahakz...
tp pndpt yg mnarik bro... keep it up! :)

[sutera kasih] berkata...

kena seiring dan sejalan hehe


nk tukar ke WP ke freaky?

Alya Esprézzo berkata...

nak tukar WP dah kee bang oii? HAHA

Shuk_ArChie berkata...

Setuju (^^,)

Azie Azman berkata...

azie sokong awak :)

btw blog dah lain..
terkejut azie :)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

agak terasa pelik bila ada logo wp . heheh ..

Nini Hartini berkata...

setuju...klu akk pn x pandang sgt pemilik blog tu. tp akn pentingkan kekemasan blog, dan entry yg menarik...

Rtp Farra Arisha berkata...

yes, kenyataan anda boleh diterima.
mutu dan kualiti penulisan lebih penting.

 
Related Posts with Thumbnails