Selasa, 12 Julai 2011

Butang Follower Berubah

Dalam pukul 5 pagi tadi aku baru perasan yang bentuk bahagian Follower berubah dan menjadi lebih kemas dan style. Perkataan Follow sudah ditukar kepada Join This Site dan nampak macam plugin untuk pengguna wordpress pulak. Eh betol ke apa aku tulis ni ?

Ok lupakan pasal kotak follower tu kerana banyak blog dah muncul balik kotak follower mereka masa aku jalan2 subuh tadi. Tadi sebelum pukul 5 pagi, aku bangun daripada tidur untuk pergi kencing.

Biasa la bila bangun tidur, mata pun tengah pejam lagi walaupun kaki sedang berjalan. Otak pun hanya fikir nak kencing je dan masa tu tak waras lagi. Masa on the way menuju ke toilet, tiba-tiba bunyi Praaakkk !!! kat bawah.

Aiseh ape benda pulak ni tiba-tiba bunyi pelik dan rasa tak sedap kat kaki. Aku pun buka mata luas sikit dan tengok kat kaki. Hah !! Tu dia !! Aku baru saja pijak lipas. Errghh terus mata dan otak aku jadi segar bila tahu baru pijak lipas.

Dengan berjalan macam gaya orang sakit kaki, aku terkial-kial menuju ke bilik air untuk bersihkan mayat lipas yang melekat di tapak kaki ni. Lepas cuci semua kat kaki dan lantai, baru la rasa lega sikit.. Maafkan aku lipas. Aku tak sengaja.

p/s : Sila buka mata semasa berjalan =_=
Comments
7 Comments

7 ulasan:

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

aq pon baru perasan pukul 8 pagi tadi widget followers tu ada perubahan sikit...

,kesian lipas tu... mati sia2 je.. hahha~

schaze zainn berkata...

patutlah smlm cari tempat follower tak de, rupenya dorg renovate xP

p/s: kat office ttp tak leh view button follower =,="

yatie Awang berkata...

eee...gelinya...nasib baik bukan ulat bulu..heheh

Cik Kamoo berkata...

x perasan pun...hahaha jap nk jenguk

Zulqarnain Musa berkata...

wah hnyer mmpu tersenyum..lihat button follow kembali kepangkal jalan....

cinonex coreyan berkata...

yupp..sebb tu beberapa hari ni kotak follower tu hilang..penat nunggu x keluar2..

adeque berkata...

dah cantik da...kotak follower tuhh..

ehm.. bagus la lipas tu mati.. sekurang2nye dapat mengurangkan 1 generasi lipas... heheheh

 
Related Posts with Thumbnails