Isnin, 4 Julai 2011

Blogger Otai Pilihan Saya Adalah...

Nak join segmen Blogger Otai Pilihan Saya ? sila klik SINI .

Blogger Kizmyself

http://kizmyself.blogspot.com/

Kenapa aku anggap dia blogger otai ?. Ehem yang tu aku sendiri pun tak boleh nak hurai sangat tapi sepanjang aku lawat blog dia, Entri dia begitu simple tapi membawa maksud yang sangat mendalam. Serius !!! setiap entri dia ada mesej yang cuba disampaikan. Tak macam entri aku yang banyak kosong dan merepek.

Kalau tak percaya boleh la cuba lawat blog Kizmyself tu.. Entri dia sangat best :)




Comments
15 Comments

15 ulasan:

cucu umie berkata...

jom join ramai2..

sergeant keroro berkata...

betul, tersurat dan tersirat. semua ada XD

nurAMALLINA berkata...

Jom jom ^^

Nini Hartini berkata...

setuju... blog tu mmg dah ada dlm bloglist saya :)

Sphynx Cat di Malaysia
.

Syuxer berkata...

aku setuju dengan ko bro..:)..aku pun suka lepak dalam blog dia..

kiz berkata...

adeh..malu laa aku bro..aku biasa biasa je..adeh..

Amiirah-Cassan berkata...

kiz !!! my fave jugak :)

NadiRah berkata...

fly sane jap.... ^^

aremieroul berkata...

wah..^^ tau x pew..

aku dan satu berkata...

ayat dia tersusun, puitis......
bkn cm kite, ayat tak betul. bukan bahasa melayu yg betul. kan kan

syaz@rozelt berkata...

thanks freaky sbb sudi join..wlaupun rmai kate ssh tp de gak yg sudi join..hehe

u deserve blogger otai pilihan syaz@rozelt!

Siti Safiyyah berkata...

kiz? :wow

Fathiah Hamim berkata...

dia memang hebakk

diana berkata...

rajin bw pun ye..kan??

Khairil berkata...

dia diantara blogger terbaik bro!!!

 
Related Posts with Thumbnails