Selasa, 12 Julai 2011

Banyaknya Duit !!

Ish banyaknya duit dalam gambar di bawah ni.. banyaknyaaa

Tak cukup lagi tuu.. tambah lagi kat bawah ni

Alamak kantoi ada facebook pula dalam gambar ni. Wua ha ha ha ini punya gambar mesti anda dah biasa tengok kan ? Tiba2 je kena tag dengan gambar duit dalam facebook. :D
Comments
12 Comments

12 ulasan:

GaRy™ berkata...

fuuhhh... gelap mata aq kejap... hahahaha...

mamat berkata...

serius tak suka bila kena tag gmbar macam ni..haha

kotak bulat berkata...

tag je? kalau dia bagi tak pe jugak kan...hehehe

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

boleh caye ke sume nih..haha..konfius aku, sbb senang2 j ley dpt duet..Kalau kau join freaky, sedekah kat aku sikit la..:P

Dhia BellamiZam berkata...

sllu npk kt fb..mcm intrest..tp bole cye ke??juz ignore it:)

i'm ezza haniza berkata...

MLM BELAKA NI!

Tea berkata...

serius bosan kalau kena tag gmb duit. nk bg xpe gk. kakaka,

sue perbs.. berkata...

bende2 spam dlm fb.. tk terpengaruh pon.. huhu

~~Ticer Wann~~ berkata...

tak suka kena tag cam ni.. dulu dorang sampai promote dalam inbox.. huhuhu

Cik Teddy berkata...

sy benci duit! wah..,cik tipu

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . tipu2 . hak3x ..

aPIP berkata...

bullllshitttt gambar camni, benci aku nk tgk.... :D

 
Related Posts with Thumbnails