Rabu, 6 Julai 2011

Bang Bang Boom

Sebelum tu apa kata anda terjah dan follow dulu senarai blog kumpulan 9 yang keluar pada petang tadi di SINI .


Ape yang bang bang boom tu ? Sebenarnya dan faktanya serta hakikatnya, berdasarkan entri Tahniah Sergeant Keroro tu tadi. Semua tu tidak benar belaka dan hanya tipu muslihat aku je. ha ha ha saja bergurau-gurau bersama sergeant keroro :P

Tapi walaupun aku tipu, ada juga beberapa orang pergi ucap tahniah pada sergeant keroro kerana dah jadi bapa. Nak tengok siapa yang komen ? ehem jom skodeng kat bawah ni ye :


p/s : Minta maaf kepada semua yang dah tertipu. Aku saja bergurau.. Maaf semua... =_=
Comments
14 Comments

14 ulasan:

EYFAalias berkata...

cehh. tipu sunat ke apa ni? hehehe.


btw, jom join contest eyfa. Mana lah tahu boleh menang kan? Jom join!

http://eyfaaliasstory.blogspot.com/2011/07/contest-karang-dan-menang-by-eyfaalias.html

Syazwan berkata...

naseb baik tak berapa tak pecaya :)
hhhee

Nurnajwa berkata...

HAHAHAHAHAHA, tau dah XD

sergeant keroro berkata...

hahaha, ingat ke ko pakat dengan alya :P

Alya Esprézzo berkata...

jaaattttttttttttttttttt !! hahahaha lepas nie aku tanak komen pape dahh!!

RepublicAku berkata...

jahanem...keh3

syaimz berkata...

ape ni? aku seriously tak tahu ape2.

SoLy SoLicious berkata...

sengal la korang~

~HanAlia berkata...

BAHAHAH...xleyh blah...

suha berkata...

tak pernah percaya haha (^_^)

cucu umie berkata...

nasibbaik x komen sebb baru bgun tido..hoho

Cik Baju Kurung berkata...

ambik nak ! ade jugak komen aku kat situ . nyesal giler komen . -.-

waN Mohd Salim berkata...

aku tak tahu la pasal ni

Syuxer berkata...

aku komen pasal tahniah dapat lesen..hehe..kalau aku kena bang bang boom..aku kiss bang bang kat ko hahaaha..

 
Related Posts with Thumbnails