Jumaat, 22 Julai 2011

Baling Henfon ke Dinding

Hari ni takde mood sangat nak blogwalking dan update entri kerana telefon Sony Ericsson Walkman 595 aku buat hal. Tiba-tiba ada masalah keypad sampai tak boleh nak taip sms dan skrin pun macam dah kena virus.

Lepas tu tadi tiba-tiba jadi sim card rejected pulak. Aku geram, aku marah, aku tensen sangat, aku bengang, jadi aku pun terus baling henpon ke dinding. Bang !! terus berkecai dan bateri melantun keluar daripada henpon.

Aku ambil dan pasang balik. Tengok hasilnya tetap sama. Masih buat masalah. Nampak gaya macam aku kena angkat yang baru je. Nak sms tak boleh, skrin pun dah macam kena virus. Gggrrr spoil mood blogging aku hari ni.
Comments
26 Comments

26 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

tandanye nak suwuh cari pengganti baru ler tuh...hahaa

sergeant keroro berkata...

pergh!! berani siot lempar ke dinding. haha XD

p/s : htc la bang, :P

i'm ezza haniza berkata...

fon slide gini mmg selalu mintak dibaling..haha..

Syazwan Che Deraman berkata...

bos, pakai public pone deh!

mas saari berkata...

baling??? dahsyat tul!
angkat baru jelah...heeehehee

Cik Teddy berkata...

i will not do that to my love,,huhu

Ahmad Haziq Azlan berkata...

bestnya....boleh main puzzle la camni kan....


http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/07/aku-seorang-lelaki.html

rara pinkmafia berkata...

apa lagi bro.bli hengpon baru lah.hehehe

mrs redzuan berkata...

Hadoi. Baling henpon? Terjatuh henpon dah rasa ngeri. Huhu..

SyUhAdA berkata...

mmg kna tukar bru laa..

anismelon berkata...

ganas woh..baran ke ape nie freaky..takot awek t..weee

Alya Esprézzo berkata...

hahahahah..dah ko baling ke dinding, kompem2 laa lagi berkecaii..ekekekek

muz berkata...

Salute lu bro baling henpon kat dinding...hehe

siti kektus berkata...

baling sudah, rendam belim lagi kan? ape lagi. haha :p





beli baru je lah. abes cite. ^^

ADfeez berkata...

baling kt sayer... :P

aimie amalina berkata...

ha..ni mest ade angan2 nak beli nfon baru tu yg nfon lame majok..hehe..

sabaq na..pat2 cri pengganti =)

AnAk dEneSor berkata...

uih..sampai gitu sekali..nape x pkai laptop?

dyanne berkata...

beli baru jela jawabnye..hehe!

mr_mrs mikko berkata...

aku punya SE w580 hari tu pun probs mcm ni. ni la kekurangan hp slide..
mmg slalu probs part skrin.

erm, pas baiki ok la juga. boleh pakai dala 3 4 bulan. at last rosak balik. x kuasa aku nk repair. beli baru lagi bagus. hihi

cucu umie berkata...

jom beli samsung galxy tab..hiuhuhuh

syrupmasin berkata...

dy mintak beli baru lah tuh..haha..kawan aku kalu gaduh dgn bf dy je campak2 hp..kompem hp tuh pon jd ta betol lepas tuh :D

diana berkata...

nokia 3310 jugak yang bagus..
ekekekek..

iMBobo berkata...

aku selalu puji kwn2 yg baling hp kt dinding hehehe

Kei Seichi berkata...

rendam hp tu dalam air panas..bagi cuci semua skali..haha...

angkat htc la bro..pastu bagi kat aku 1..haha..

dreamygirl berkata...

hah??berkecai??hu2..saya selalu terbayang2 nak je campak enset bila dia buat hal,sebab geram.Tapi pk semula,sapa pulak nak belikan yang baru..tengah2 ekonomi gawatni..hu2..Jadi sabarjelah dengan kerenah enset.adelah jugak baling..atas katilje..he2..Bila dia rosak betul,kalo baling pun xde makne dahkan,tapi tak baling2 sebab xsampai hati..pernah jadi handset tersayang..hu2..simpan buat khazanah ajelah..-p

Addin berkata...

wahahah ganas nya bang ! ;p

 
Related Posts with Thumbnails