Jumaat, 8 Julai 2011

Bahaya Juga Perempuan Ni

Jom lawat dan follow senarai blog kumpulan 12 di SINI .

Cara study yang berkesan.

Semalam sampai subuh aku duk sembang pasal Ketika Cinta Bertasbih dengan Nusana Nosa kerana dia ada buat entri mengenai watak lelaki dalam cerita tu. Sewaktu aku duk sembang dengan dia, aku pun ada jalan2 kat Fb untuk skodeng profile orang.

Ehem aku memang suka skodeng profile orang. Tapi semalam aku jumpa awek cun yang baik punyeee.. Memang the best bro. Cun, bertudung, putih dan memang sangat menawan di mata aku. Aku pun tekan la profil picture untuk skodeng lebih jauh lagi tapi tak boleh sebab private.

Gggrr takpe, yang tu aku tak kisah sangat. Lepas tu aku terpandang kat senarai kawan dia. Oh Em Gi !! gila terkejut aku. Aku nampak gambar friend list dia banyak nama LESSY, LESBIAN, LESBO. Ish aku tak puas hati lagi, aku terus klik untuk lihat semua friend dia.

Bila keluar senarai friend dia sebanyak 100 lebih tu. Aku dapat tengok bahawa 95% kawan dia adalah perempuan dan kebanyakannya tulis perkataan macam aku cakap kat atas tadi tu. Erghhh patah terus semangat aku bila tengok perempuan cun melecun dan menawan menjadi lesbian. =_=

Entri ni takde hentam mana-mana pihak. Aku cuma tulis apa yang aku nampak semalam. Kalau korang tak percaya, try la cari kat fb tu. Ishh kenapa la yang cun dan cantik jadi less.. Aku sedih sebagai seorang lelaki. hua hua hua

Comments
23 Comments

23 ulasan:

syaimz berkata...

nak friend dgn awek tu? HAHAHAHA

nurAMALLINA berkata...

HAHA biasalah. Yang cantik mesti ramai lesbian.


-sigh-

Gadis Kecil berkata...

perempuan terlalu ramai skrg ni.. pastu susah nak cari lelaki yang betul ikhlas dalam perhubungan. ape-ape pun mmg TAK sokong hubungan lesbian.

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

Tia pernah jumpa . taktau lah samada gambar perempuan tu digunakan untuk menjatuhkannya ..

syarifahsidrus berkata...

ada pulak.huhh..memalukan je..keh2

dyanne berkata...

hahahaa! terbaik! slalu gak jumpa gitu. yg cun jadi lessy, tggal lah yg biasa2 je mcm aku ni..naik skit market ktorg.. HAHAHA :P

aPIP berkata...

nama dye Ain Full ker? HAHAHA

mimi_atia berkata...

hahaha..aduyaiii..dah tue sapa suruh kau pi skodeng blog owang..hahaha...

NuSaNa NoSa 91 berkata...

ngeeee~ na'uzubillah.. sayangnya.. huhu~ T_T

btw, KCB mmg BEST!! ^_^

Azie Azman berkata...

orang sekarang pelik2 dah kan..huhu

syerz eyryn berkata...

haha ! serious ?
memalukan btol laa. .
=(

Fay berkata...

nisbah perempuan 37 lelaki 1.. umpama seekor kumbang dpt sebuah taman bunga.. :P

adeque berkata...

uishh..! bia betol?
memalukan kaum jee...
ades! tak paham la..
ape yg syokknye bile bercinte same jenis ni? takde thrill langsung..
ahahaha

cucu umie berkata...

aishhh..nasib baik hang skodeng..kuikui

Qaseh Qhaleef berkata...

hmmm ~
nak buat macam mane ...
nak tegur sala...tak tegur lagi la salah ...

yatie Awang berkata...

kakak pun belum pernah jumpa yg pelik2 kat fb, lg pun kakak jarang on9

Cik Teddy berkata...

don't judge a bo0k by it's cover-->style matlutfi
hihi..

ciK biBik berkata...

bhaha..dun worry.ak x lesbo.bhaha

sergeant keroro berkata...

haha, melepas kan? XD

Syuxer berkata...

gejala yang sungguh merungsingkan bakal mak2 mertua sedunia isk isk..

Far8 budak baik berkata...

alalala baru je aku nak
minta fb dy kat kauuu..
hahahaha..cancle ar..

iPai berkata...

pergh .. rugi2 .. rugi ye .. kalau normal, boleh kasi tumpahkan kasih dan sayang kepada mereka

Kei Seichi berkata...

hahaha..ko plak yang sedih..ko da ade awek xpe la..aku ni? =P

 
Related Posts with Thumbnails