Ahad, 17 Julai 2011

Asal Sunyi Je ?

Sejak semalam sampai la hari ni group blogger di facebook agak sunyi dan tak berapa ramai yang ping blog. Kat bloglist aku pun tak ramai sangat yang update dengan entri terbaru.

Kenapa ye agak sunyi sejak semalam. Adakah kerana ada event Graduan Aspire tu ? Eh Graduan Aspire tu sampai bila eventnya ? Aku langsung tak tahu apa-apa pasal event yang gempak tu. Dengar kata ramai blogger pergi sana.

Aku pun ingat nak pergi sana juga tapi malas pula sebab jauh sangat sampai ke KL tu. Kalau buat kat Terengganu bole juga aku rajinkan kaki pergi sana untuk usha ape yang ada disamping skodeng geng-geng blogger.

Ehh alamak ada cerita Ketika Cinta Bertasbih pula di channel 994. Dah lama tak layan cerita ni dan kalau layan wajib aku menangis. Bukan menangis kerana cerita tu sedih sangat tapi sedih kerana watak tu berakhlak mulia berbanding aku yang akhlak entah apa apa ni.
Comments
12 Comments

12 ulasan:

diana berkata...

kamu lupa hari ni ahad kot.....
mana ada orang nak hadap blog sangat hujung2 minggu ni...
akak ni pun baru buka blog ni.
baru balik dari jalan2..:)

Freaky berkata...

ooo ye ke kak ? haha saya tak tau sangat

Syazwan Che Deraman berkata...

ramai keluar :).
heheh..hujung minggu katakan..
hehehe..

kiz berkata...

btol2.. hari ni pun aku lena di ulit intan jaa...cuti blogging..kira kurang sikit laa aktifnya..sambil sambil je.

sue perbs.. berkata...

graduan aspire? alamak trlepas event tu.. harini last

Ezad Skytech berkata...

biasa la tu..hari ahad mmg lengang sikit dunia blog ni...(^^,)

syarifahsidrus berkata...

betul2..blog sunyi..hehehe

syrupmasin berkata...

haha..aku tgk jugak ketike cinta bertasbih..tp dekat pelangi :D

Fay berkata...

baru nk update blk blog ari ni..huuu~

Suhazli berkata...

haha..ujung minggu la.. eh chnel 994 chnel ape bro?

Freaky berkata...

suhazli : x silap aku chanel indon tuh

sergeant keroro berkata...

hujung minggu memang lengang sikit. aku pon gi graduan aspire tu :P

 
Related Posts with Thumbnails