Khamis, 7 Julai 2011

Anwar Ibrahim Kena Hack

Sebelum tu apa kata lawat dan follow dulu senarai blog kumpulan 10 di SINI .


Baru sebentar tadi ada kawan aku seorang hacker msg kat Fb. Dia kata fan page anwar ibrahim kena hack. Aku pun dengan cepat terus ke laman Fb fan page anwar ibrahim untuk tengok dengan mata aku sendiri perkara tu. Sahh memang sahh fan page Anwar Ibrahim tu kena hack seperti dalam gambar di bawah :

Penggodam ini menggelarkan diri mereka sebagai LuvSec dan kawan aku kata mereka ni dikategorikan sebagai BlackHat. Ape tu BlackHat dan WhiteHat ? anda boleh tanya pada saudara Google dan saudari Wikipedia.

Target mereka seterusnya adalah Prime Minister pula. Ermm penggodam ni menyerang pembangkang dan kerajaan. Aku rasa penggodam ni seorang yang tak suka dengan dunia politik kot. He he sama macam aku yang tak suka dengan politik jijik :D
Comments
10 Comments

10 ulasan:

Cik Teddy berkata...

wah..cik pon nk jadik hacker blh?haha
cik pon x ske politik lorh..srabut maa

Siti Suriani berkata...

takut laa kena hack..waa..



http://misssabrinaa.blogspot.com/2011/07/gadis-berkaca-mata.html

kiz berkata...

aku ingatkan tuannya yg kena hack..huhu rupanya fan page je..

kiz berkata...

tajuk Anwar Ibrahim kena hack..huhu..jadi tuan dia laa aku ingat..haha....nak pi ambik gaji jap..haa

Freaky berkata...

fan page lagi masyuk kiz.. kalau tuan dia berapa ribu sangat yang tahu.. fan page beratus ribu boleh tgk

sergeant keroro berkata...

hehe, betul tu. fan page yang sedap XD

diana berkata...

tempat suami akak sembang2 kasi kencang tu..
hehhehe

Tanpa Nama berkata...

Untuk Mendapatkan Fanpage Mangsa, Beliau Mesti Mendapat kan Account Mangsa.. Itu Bermakna Kalau Fanpage Anwar Ibrahim Kene Hacked.. tentu2 Account dia pun kene...cuma tak publish jer.. maybe..

Ahmad Haziq Azlan berkata...

huh?
love sex?
grup apa ni???

Hans berkata...

politik malaysia kotor tapi kita sebagai umat islam harus ambil tahu tentang politik juga kerana politik pun sebahagian daripada Islam
:-)

Himpunan Kata - Kata Hikmah Hans Hanis

 
Related Posts with Thumbnails