Selasa, 19 Julai 2011

Alamak Polis !!!

Tadi aku pergi ke KFC untuk beli Xmeal Deluxe kerana dah 2 bulan tak makan KFC. Jadi demi nak hilangkan mengidam ini, aku drive dengan bahagia menuju ke KFC. Lepas beli ape yang patut, maka aku pun menuju pulang mengikut jalan yang sama masa aku datang tadi.

Tengah seronok duk drive sorang diri dalam kereta bertemankan lagu yang best, aku pun masuk ke 1 simpang jalan kampung. Masuk je simpang tu aku terus terkejut kerana dalam 200 meter kat depan tu ada polis buat roadblock pulak. Tadi masa aku datang takde, ni dah ada pula polis buat roadblock.

Ahh sudah macam mana ni ? Mata aku meliar mencari jalan untuk lari. Tiba-tiba depan sikit tu ada simpang kecil masuk ke kedai runcit. Aku cepat-cepat signal ke kanan dan masuk ke kawasan parking kedai runcit. Aku pura-pura masuk kedai runcit tu dan kemudian aku masuk balik dalam kereta.

Aku pun pusing kereta dan ikut jalan lain. Tak mao aku lalu ikut roadblock tu. Opss bukan aku takut dengan polis, cuma aku menyampah dan geram je. Kalau aku dekat dengan polis, aku rasa nak langgar mereka dengan laju. Lagi 1 aku tak bole bersikap sopan dengan polis ade je ayat keras yang keluar.
Comments
12 Comments

12 ulasan:

GaRy™ berkata...

erk... apa kes bro?.. ce citer... fobia ngan polis ke?.. hehe~

Cik Teddy berkata...

haha..ade jugak mcm tu..

fatin syahirah :) berkata...

haha. ni mesti pernah buat salah ngn polis ni kan ? hehe

Dzarief Zuhdi berkata...

wo.. jangan langgar bro.. nnt kena tembak, susah lu.. haha.. chillex jer.. bukan sumer polis annoying

SoLy SoLicious berkata...

aik..awat lari nan polis kalu xwat salah? ke xde lesen? roadtax mati ka?

K O R I E berkata...

hum myampah jugak dgn polis
tp itu kes dulu
yg lepas biar lepas.
polis hanya jalankan kerja diorang jea.

sergeant keroro berkata...

haha, kfc jerteh tu eh?

kat situ selalu jek port roadblock.

cucu umie berkata...

baru makan KFC semalam..hohho

aPIP berkata...

tkot polis ker bro :D

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

ye ke ? atau lesen xpired ? hehee :)

Ezad Skytech berkata...

bukannya apa...macam aq la...malas nak jumpa polis ni..kalau boleh tak nak bertembung pon...lagi2 yg buat muka kerek...lagi la..haha~

iPai berkata...

waa .. takut tersilap cakap ke ?

 
Related Posts with Thumbnails