Khamis, 28 Julai 2011

Alamak Makanan !!!

Dah pukul 2 rupanya tapi aku masih tak makan lagi. Jadi aku pun pergi kedai nak beli nasi. Lapar ni dari pagi tadi lagi tak makan. Sampai di kedai, aku order Nasi Lemak Ayam buat yang harga RM 3. Maksudnya nasi lebih la.

Tiba-tiba masa duk menunggu nasi dibungkus, aku nampak sesuatu :

Gambar Google.

Gulpp !! kuih muih !! banyaknya !! humm nafsu mula menggoda aku. Nak beli kuih atau tak ? Nasi Lemak Ayam tu mesti dah banyak. Tapi kuih pun nampak sedap. Alamak macam mana ni ? Fikir banyak kali sama ada nak beli kuih atau tidak.

Fikir punya fikir, aku tewas pada nafsu. Aku ambil kuih sikit dan masukkan dalam plastik bersama nasi bungkus. Dalam perjalanan pulang aku hanya gembira kerana beli kuih. ha ha ha.

p/s : Jom lunch :D

Comments
19 Comments

19 ulasan:

Ahmad Haziq Azlan berkata...

alamak!!!!!!!!!
tak masak nasi lagi!!!!!!!!!

sergeant keroro berkata...

erk! aku pon tak makan lagi, haha XD

Panggil aku Han berkata...

baru nk terjah dapo...hahah...

GaRy™ berkata...

hahahhaa... aq jam 2 tuh kira sarapan la... hahahahaha...

Ezad Skytech berkata...

aq pon tak lunch lagi..tadi sarapan pukul 2 petang..haha~

aiman berkata...

haha.. aku baru makan kek.. buatan sendiri..

Dang Intan Duka berkata...

hohooho..
pasni cri untuk mkn malam plak..

peace

no_answer berkata...

lapaaa siolll!!

aku belum makan lagy niehh .. haishhh -.-"

cik najihah berkata...

laper..

peNulis SeNjA berkata...

amboiiiiii ko buat lapar aku ye

Luqeem™ berkata...

aku bru je makan mee goreng td..hee :D

mas saari berkata...

erkkkk...puasa!
kenapa ada gambar kuih di sini...huhuhuu

aremieroul berkata...

ha3..kuih memang sedap.. :DD

senyumSOYA berkata...

x sabar tunggu puasa..
macam2 kuih ada..
heheheh..
lunch ngn kuih sedap!!! heheh

beLLa berkata...

uih. ni blom bulan pose lagi. ngan kueh, air lagi, ayam percik lagi, murtabak lagi.. arghh! ;p

deqlis berkata...

tak makan lagik nie...adoii lapo pulak

http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/good-luck-harimau-malaya.html

aimie amalina berkata...

aku x tahan kerana kueh!
hehehhe
>____<

YOUsoF berkata...

Masa digoda tu memang syok pilih mana yang berkenan..


tapi bila tak habis kat rumah nanti, syaitan paling suka tengok kita membazir kan..

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa . makan , makan dan makan :)

 
Related Posts with Thumbnails