Ahad, 17 Julai 2011

Aku Ceraikan Nuffnang

Mulai malam ni, aku ceraikan kau dengan Talak 1. Talak 1 je tau, bukan talak 3. Nanti kalau aku rasa nak baik dengan Nuffnang semula, aku akan pujuk dan rujuk balik kat dia ni. Bole pulak main cerai :P

Kenape aku ceraikan dia ? Kerana aku sudah berbulu dengan beliau. Beliau tidak melayan aku sebagai seorang suami yang baik. Beliau juga seorang yang kedekut dengan suami yang pemurah seperti aku. Nafsu aku tidak dilayan dengan baik oleh si Nuffnang ini. gggrrr

Pada masa yang sama juga aku akan berkahwin dengan musuh Nuffnang iaitu *Tutt* . He he siapa musuh Nuffnang tu ? Entah la aku pun tak tahu tapi aku nak test drive dulu musuh Nuffnang ni.

Mana la tahu barang dia lagi baik daripada Nuffnang ke. Kalau tak baik jugak, aku akan ceraikan kau pula wahai * Tutt *. Ermm aku nak pergi Honeymon dengan isteri baru ini selama 2 minggu. Aku nak test dulu barang dia selama 2 minggu ni. Kalau elok nanti aku review macam mana.

p/s : Ayat aku tak bahaya kan ?
Comments
28 Comments

28 ulasan:

Cik Kamoo berkata...

boleh ke wat camtu...huhu

kotak bulat berkata...

entri untuk orang yang da kawin ni...hehehhe..
majuk si nuff tu kalau ceraikan dia..

Sya Isya berkata...

ok jer, belum cuba belum tahu

syarifahsidrus berkata...

first time nuffnang kena cerai talak 1 secara terang2 ni.ahahhaa

kiz berkata...

confirm lepas ni dia minta fasakh talak 3..hehe

Addin berkata...

haha bole main cerai cerai .

suka suki je .

harrazdani berkata...

fuh .... "barang"....

Nash berkata...

haha, entri ni mmg tuuuttt... dan tuttt.. sebab tuuuttt tapi agak tuuuttt.. boleh tuuuuttt.. bravo2. hehe. tunjuk lah hasil tuutttt bila dah tuuttt selama dua tuuttt nanti,ok? nuff lebih tuuutt atau pun tuttt lebih tuuttt..

Syazwan Che Deraman berkata...

bahay nie..main cerai berai nie..heheh..cepat tukar nafsu mung.hehe

GaRy™ berkata...

bro, apa2 hal, gtaw yer... macam menarik je iklan baru ko ni.. ceria je.. hahahaha......

A y e s h a Ramlee berkata...

kalau bini baru terbaik, share sama ye :)

Mimie. berkata...

mcm menarik je.tuuttt tu ape?hehe btw dh lbh 10 kali register nuffnang tpi xpernah dpt :(

kesudahan xpkai nuffnang.hehehe

nurul nadia nasir berkata...

wow bercerai kt mahkamah mne?hahaha ok jer nuffnang ngee

..hizamirahim.. berkata...

errr...
kire nuffnang ni janda la skrg ni ?
:B

She's Gee berkata...

nanti nuffnang tu kate.. " tak heran, sekali i petik, 10 yg datang taw...."

Nizam Ijam berkata...

ok ker bini baru??hu2



” Nizam Ijam Dot Com”

~mUh4mM4d**F4dhL1 berkata...

wahh...sian nuff dimadukan...hehe...
tutt ni cam best..share ye nanti

aremieroul berkata...

ha3..sengal..

misscha berkata...

cane freaky leh x dpt BE nih? nk kata cikai......unik visitor mesti ramai...pageview banyak....follower pon ramai....pelik2

so far misscha alhamdulillah..dapat 4 BE.income dekat 20++....freaky ada update survey x? antar tiket kat nuffnang?

Fyqa berkata...

pehhh ayat...

tu diaaaaaaa


;)

SoLy SoLicious berkata...

perghhh~

Ezad Skytech berkata...

hahah...boleh pulak macam tu ye...kalau tak baca dari mula sampai habis mesti da fikir lain da...hhaa~ (^^,)

syaz@rozelt berkata...

ksian nuffy diceraikan..hrp nuffy tabah mghadapi dugaan nih..haha

syrupmasin berkata...

haha...bole rujuk balek kan nnt :D

pena rozie berkata...

Boleh ke mcm tu??? hi...hi...hi....

Tea berkata...

pandai curang tu beb. haha.

[sutera kasih] berkata...

kesian nuffnang hehe kalo nikah ngan nuffnang ni kena sabar cket, sbb agak kedekut nak bagi anak huhu

sergeant keroro berkata...

nuff ni mandul, hahaha.

p/s : ayat aku ok tak? :P

 
Related Posts with Thumbnails