Sabtu, 16 Julai 2011

Aku Benci Kau !!

Serius aku benci kau. Setiap kali hari jumaat kau pasti seksa batin aku. Sepatutnya hari jumaat aku jadi seorang yang penyabar tapi kau buat aku hilang sabar. Kau tahu tak aku dah sangat tension dengan kau.

Dah banyak tahun aku bersabar dengan kerenah kau. Tapi walau banyak mana pun kerenah kau, aku tetap tak boleh nak tinggalkan kau. Aku sayang kau. Iyee aku masih sayang dan sangat perlukan kau.

Kau ajar aku erti nilai murni, kau ajar aku supaya tidak berputus asa dalam hidup, kau ajar aku kene berusaha untuk dapat apa yang dikendaki. Banyak sangat kau ajar dalam hidup aku sampai aku tak boleh tinggalkan kau.

Alamak emo terlebih pula. Nak tahu siapa yang aku maksudkan ? jeng jeng jeng


p/s : Setiap hari jumaat episod baru naruto akan dikeluarkan.. sebab tu aku geram :D
Comments
11 Comments

11 ulasan:

mamat berkata...

tajuk dah buat mamat tkut nak baca..

cucu umie berkata...

grrrrr..ikot apa je bro..hehe naruto rupenyer..hehe

Hanif Ahmad berkata...

ceh.. haha.. ingatkan ape la.. btw.. suka gaara.. :D tunggu next week

sergeant keroro berkata...

next week bro XD

diana berkata...

tu je???
aih..
macam2...

~HanAlia berkata...

dh agak dh klau nmpk gmbor naruto tu..huhu

Dzarief Zuhdi berkata...

HAhaha.. Naruto tengah meletop skank nie.. Mmg geram bila kena tunggu tiap2 minggu..

kiz berkata...

hehe..selamat beramas mesra dengan naruto shipuden

Kei Seichi berkata...

minggu ni takde anime kan?
manga die sangat best skarang ni!!! geram aku..hahaha

Azie Azman berkata...

laa..ingat emo ape la tadi..
azie tak minat naruto pun sbnrnya..haha

btw housemate azie suke gila baca dekat manga..;)

Nurnajwa berkata...

Cehhh, naruto rupanye XD

 
Related Posts with Thumbnails