Ahad, 31 Julai 2011

Aku Ada IC Blogger. Korang Ada ?

Blog dah macam kehidupan nyata pula. Siap kena ada ic lagi. Ish ic tu kan melambangkan identiti kita. Jadi tak salah rasanya kalau nak ada ic dalam dunia blog ni. Aku dah ada ic sebagai blogger. ha ha ha poyo tak ? Ada ic blogger pun nak kecoh. Nak tengok, sila la tengok kat bawah ni ye

hak hak hak ic wooo

Korang tak nak buat ic blogger ke ? Alaa buat la. Percuma je. Takde bayar pun kat pembuat ic blogger ni. Siapa yang teringin nak ada ic blogger, sila ke link :

http://musicbrilliant.blogspot.com/

p/s : Gambar ic aku nampak pelik. ha ha terima kasih mar @ musicbrilliant.. Aku dah letak kat bawah sekali blog ni.. :)

Comments
15 Comments

15 ulasan:

cucu umie berkata...

ayie sudah nampak ic tu tadi..hehehe

gadis melayu berkata...

mcm nk buat jugak..^_^

sergeant keroro berkata...

haha, nice XD

My Name is Mar berkata...

(^_^)
SENYUM!
Tak perlu kata apa-apa..
Ha-ha-ha:D

Ezad Skytech berkata...

haa..ada 2 ic la ko kan..satu ic betul..satu la ic blogger..(^^,)

syarifahsidrus berkata...

lepas tu nanti2 tersilap bagi ic pulak.hhehe,,

aiman berkata...

hoho.. menarik2..

aimie amalina berkata...

hahahhaa
x leh jadik nih!
nak jugak!
hahha
maceh pidaus!
>_<

peNulis SeNjA berkata...

haaaaaaaa amende tu .. aku x de pon

Amanina Nasuha berkata...

nk wt jgak..tp cm ner???nnti gtaw kt b0x belalang yerk..=)))

GaRy™ berkata...

siap ada barcode tuh~.. XD

Tea berkata...

wah untung laa ade. jeles. hohhohh.

RepublicAku berkata...

aku macam kurang tertarik dgn kulit baru ni...cuba yg lain2 pula...keh3

hira berkata...

macam menarik tapi..... rasa malas. eh, merepek kejap. haha :D insya Allah kalau rajin, saya buat la. hehe

[sutera kasih] berkata...

dh request tp blm berjwb hehe

 
Related Posts with Thumbnails