Jumaat, 29 Julai 2011

Aisehmen Peliknya !!!

Pandangan aku sebagai lelaki mungkin berbeza dengan anda semua..

Seramnya....serius pelik




Comelnyaaa............


p/s : Sama tak dengan apa aku rasa ? la la la la


Comments
27 Comments

27 ulasan:

peNulis SeNjA berkata...

gambo minaH mane ni bro?

Nur Najwa berkata...

Comel... :)

sergeant keroro berkata...

sama :)

Syazwan Che Deraman berkata...

atas Yuna..
bawah tu Yuni ?..heheh

azrijohan berkata...

ehem ehem






ada banner tak?
http://azrijohan.blogspot.com/p/tukar-banner.html

Muiz Ilusinasi berkata...

bro..serius pndapat kter sma..haha XD

emeera asnary berkata...

i get wat u mean Freaky.. walu pape pown, i still choose yg bawah and minat kak Yuna :)

kiz berkata...

betul..gambar atas tu nampak mcm janggal bagi mata yg tak biasa atau tak suka cara mcm tu..bawah pula adalah cara yang biasa kita digunakan dan memang sejak dulu dah biasa tengok...kejutan budaya kot.keh keh

merahitujambu berkata...

memang pelik pon..x suka

ANA berkata...

ha betol tu , makin lama makin pelik . ceehh comel pic bawah sekali tu .

Umi Asura Sanusi berkata...

rase same!

Hana teen top berkata...

pelik plk tudung yuna tue....sib baik aku hana...so,tudung pun lain gak...hehehe

sikin berkata...

2 yg org ckp tutup rmbut sekadar nk bergaya! :) sorry 2 say.
sanggul tinggi ttp dosa

My Name is Mar berkata...

Adoyaiii~~
Promote awex sendiri ke bro?..

Yuna punya fesyen skrg dah macam pompuan Negro.. Kih kih kih..

Kenangan Apabila Umur Mencecah 50

syaimz berkata...

aku tak tahu yang mana satu lebih comel.haha...

FarHANa aZwA berkata...

XSKE TGK FESEN YUNA TUH..BWH SKALI TU OK LAGI..HEHEHE

aPIP berkata...

burok bebeno fesyen yuna tuu... mcm negro da aq tgk... miahaha..
tp aq pling ske fesyen hana tajima ny desin tudung, si pemakai nmpk sweet... XD

Dea berkata...

xphm..huhu

Dang Intan Duka berkata...

hallo..
style yuna unik dan berani..
dang suka..

pape pun terpulang pada individu tu sendri.. sebab lain pndangan, lain gayanya..

jd lah diri sendiri daripada menjadi hipokrit..

peace

syarifahsidrus berkata...

boleh fikir 2x sebelum nak tengok yang atas tu..ehehe

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

tuh dia, dok promote kekasih, buah hati pengarang jantung... haha..

:D

Bigdaddyz berkata...

yang penting nawaitu kita...

Freaky berkata...

alamak ada peminat yuna ke ? hehee

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa .. buah hati pengarang jantung .. kih3x .. tapi pasal c yuna tuh , adeh tak berkenan le sangat . nampak pelik .. biasa2 cukup kot ..

Ina Nina berkata...

awek latu..he3

Freaky berkata...

kih kih promote gambar awek :D

Cik Teddy berkata...

haha..mcm alien jerk yuna tu

 
Related Posts with Thumbnails