Ahad, 17 Julai 2011

Ah Sudah !!

Tadi ada baca Kosmo online dan ada benda yang buatkan aku risau. Nak tahu ape benda tu ? mai baca kat bawah :

"Kajian kami membayangkan ketagihan Internet pada jangka panjang boleh membawa kepada kemerosotan struktur otak,"

Erkk macam mana ni ? Aku memang ketagih internet pada tahap yang paling bahaya ni. Kalau berterusan macam ni, memang jem dan merosot la struktur otak aku. Adakah aku perlu mengurangkan ketagihan ini ?

Ish susah nak kurangkan ketagihan. Ia umpama dadah yang sangat diperlukan dalam badan. Walaupun aku tak pernah hisap dadah tapi aku boleh agak bagaimana rasanya badan kalau kehabisan dadah.

Alamak aku dah merepek sampai ke topik dadah pula. Sebelum aku merepek benda yang lagi mengarut, baik aku berhenti menaip dulu. Jom lunch. Dah lapar sangat ni sampai tangan dah menggeletar.
Comments
9 Comments

9 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

haaa...bahaya ni...
tinggalkan internet dulu...
jom3 lunch...hahaa~ (^^,)

kotak bulat berkata...

kne kurgkan lyn blog...hehehe

nawal addina berkata...

err ?

0.o

adeque berkata...

uishh.. bahaye lahh kalau macam tu...

GaRy™ berkata...

x boleh addict ngan internet??.. sori, dah terlambat.... hahaha... dah addict pun~.. =(

anismelon berkata...

benaran ke??dah addict dah nie..cam no..selagi tak lingkup lappy..selagi line bergerak pantas..selagi toh on9..ish..bahaya gak nie..

nida husna berkata...

intenet membunuh tak. ngeh3

[sutera kasih] berkata...

x keruan kalo x on9 sehari huhu

sergeant keroro berkata...

pe kate ko main game, tapi offline punye. haha XD

 
Related Posts with Thumbnails