Selasa, 28 Jun 2011

UniMAP Blogger

Universiti lain semua ada geng dan siap ada badge lagi untuk blogger mereka. Tapi Universiti Malaysia Perlis ( UniMAP ) takde badge dan takde geng. Atau aku je yang tak tahu apa-apa mengenai blogger universiti aku ? Ahh lantak la kali ni aku nak promote badge blogger UniMAP yang aku jumpa kat Google tadi.

Siapa yang buat badge ni pun aku tak tahu tapi ok juga badge yang dia buat ni. Kalau ada perkataan Blogger lagi hensem sikit tapi rasanya yang ni pun dah ok. Ehem semangat Universiti pun sangat penting apabila berblog supaya ramai kenalan seangkatan :)

Setakat ni yang nampak banyak badge adalah uitm, utm , upm. Yang lain-lain aku tak tahu sangat kerana jarang jumpa. Penting ke benda ni ? takde la penting sangat tapi sekadar nak kenal kawan-kawan blogger yang satu universiti dengan kita.

p/s : Ahaks da letak badge ni kat sidebar blog :D
Comments
10 Comments

10 ulasan:

TeAqArH berkata...

oh..blogger unimap ke??dekat dah tu..
tqah blogger uum..heheh..^_^

sergeant keroro berkata...

hehe, ni mesti pengaruh utm blogger XD

GaRy™ berkata...

unimap?.. aq ada mohon gak kat situ.. aq mintak mikroelektronik.. hehe~.. harap dapat la.. bez ke kat situ?.. ce promote sket.. hehe~

Fay berkata...

fay blogger utem.. ^^
utem bloggers united@yubiyu.. hehe

siti kektus berkata...

promote2~ hehe ;)

Freaky berkata...

kui kui kui rupanya takde sangat blogger unimap

syrupmasin berkata...

unimap ke..aku uitm..haha..ecece..nk bg tao jugak kn :D

Freaky berkata...

haha pe salahnya gtau syrupmasin :D

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

Fee blogger UMT..ha..nak jugak kan.. kehkeh >.<

iqa berkata...

ouh..1st tme nmpk blogger unimap..hehe..na ltk kt blog jgk lah :D

 
Related Posts with Thumbnails