Selasa, 7 Jun 2011

Trademark aku =_=

Jap lagi senarai baru blog yang ke 69 hingga 76 akan keluar. Waa sudah yang ke 76 aku promot malam ni. ok sebelum senarai yang baru keluar, apa kata anda semua lawat dulu senarai yang tengah hari tadi ye.. tekan Senarai Blog yang ada kelip2 kat atas tu haa.
http://www.laymark.com/i/o/87.gif

Tadi aku cek shoutmix / shoutbox dan ada orang tanya kenapa apabila aku blogwalking, aku tinggalkan icon =_= kat shoutbox blog mereka. Ada yang kata aku tak cukup tidur berdasarkan icon tu. Ha ha sebenarnya saja aku nak tinggalkan trademark icon =_= kat setiap blog yang aku lawat. Icon =_= takde maksud apa-apa pun, takde maksud aku tak suka dengan blog yang dilawat, takde maksud aku bosan bila blogwalking. Hanya trademark aku je.

Ok la aku nak pergi buat senarai blog dulu. Pukul 9 akan publish dan sapa yang rajin, sila la kunjungi mereka ye. Malam ni 8 blog je, takkan tak larat kot. come on laaaa :P

p/s : =_=
Comments
8 Comments

8 ulasan:

Bigdaddyz berkata...

freaky ...tak der no HP dalam email ...email lagi sekali k.

syrupmasin berkata...

=_=

sergeant keroro berkata...

hahaha. trademark ke? patut la pelik je aku tengok.

XD

Freaky berkata...

bigdaddy : dah emel balik..

syrupmasin : =_=

keroro : haha bia la pelik :D

Farah Musa berkata...

=_= Zzzz..kroh3... tertido lak..XD

diana berkata...

akak pun nak buat trademark la jugak...tengok trademark akak kat shoutbox kamu ye..
hehehhe

syarifahsidrus berkata...

ada trademark lagi, femes kalah artis tu..huuu

kiwi berkata...

hahaha macam tau je sapa yang tanya tu kan :))

 
Related Posts with Thumbnails