Jumaat, 17 Jun 2011

Terima Kasih Advertlets


Selamat petang. Hari ni tak update langsung lagi blog sebab malas sikit dan takde mood sangat nak mengadap internet yang agak slow. Tak tahu la kenapa Streamyx kat rumah aku kebelakangan ni sangat slow sehinggakan kalau masuk blog orang, shoutmix tidak loading dan menyebabkan aku x dapat tinggalkan jejak.

Ok entri ni nak ucapkan terima kasih kepada Advertlets kerana bagi income yang boleh kata sedap la juga. Walaupun aku masih tak dapat cashout tapi senyum jugak la apabila tengok income yang bertambah pada setiap hari.

Pakai advertlets tak perlu susah dan pening kepala duk fikir supaya orang klik iklan kerana income bertambah berdasarkan pageview dan unique visitor yang masuk ke blog kita. Jadi yang perlu ditumpu hanya la buat entri dan dan tarik orang masuk ke blog.

p/s : Nuffnang pon menunjukkan peningkatan juga :) .. terima kasih semua.
Comments
14 Comments

14 ulasan:

zazaw berkata...

strymixx aku punn buat hal
berasap asapppp aku dibuek ae

BeloG MTT berkata...

Syoknyaaaaaa...

Syuxer berkata...

tunjukla berapa dah hasilnya..:)..

Dhia BellamiZam berkata...

nuffnang x mara ke??

sergeant keroro berkata...

haha, ko tengok aku nak buat entri jugak xD

Bro ahmad berkata...

rasanya tak boleh pasang iklan berlawanan kan? kalau edsense boleh

yatie Awang berkata...

tahniah...

waN Mohd Salim berkata...

belanja makan pas ni

mas saari berkata...

betul tu...adverlets mmg best! cpt je dpt income..

Kei Seichi berkata...

aku guna advertlets je skarang ni..cam masyuk gak..hehe

syaimz berkata...

wahlamak,dah jadi jutawan!

Bui Idzra Ryn berkata...

bui rs masa ni bui tak nak madukan nuffnang..tak taulah kelak..hihi

MyMye MyMya berkata...

Waaa...best ye...bleh la nie blnja mkn...hehe :D klu da cshout nnt ...

cucu umie berkata...

semangt yer distu pky advertles..haha ayie enth ah keliru skrng nie..hauhaua

 
Related Posts with Thumbnails