Ahad, 19 Jun 2011

Syok Sendiri Bersama Heliza

Firdaus : Maafkan saya Heliza, saya tidak dapat menerima awak dalam hidup saya lagi.

Heliza : Tapi kenapa Firdaus ? Saya dah buat banyak benda untuk awak.

Firdaus : Ada benda yang awak telah mengecewakan saya. Dan saya rasa saya tidak boleh menerima kekecewaan itu.

Heliza : Ape yang telah saya buat sampai awak kecewa ? Saya akan cuba perbaiki diri saya lagi supaya tidak mengecewakan awak.

Firdaus : Semuanya sudah terlambat Heliza. Walaupun awak sangat cantik, saya sudah tidak mampu lagi untuk suka kat awak.

Heliza : Firdaus, beritahu la apa yang saya telah kecewakan awak.

Firdaus : Heliza, awak tidak pandai masak lauk sotong. Sotong goreng, sotong masak merah, masak kuning dan ape jenis sotong lagi tidak dapat penuhi cita rasa saya.

Heliza : ( Terkedu ) Tapi bagi la saya peluang sekali lagi. Bagi peluang supaya saya dapat perbaiki masakan sotong tu.

Firdaus : Maafkan saya Heliza, saya dah jumpa seseorang yang mampu masak sotong dengan sedap. Nama dia adalah Ernie Musliana.

Heliza : Ernie Musliana mampu masak sotong lagi sedap daripada saya ? Kalau begitu, saya rela undur diri. Semoga awak berbahagia dengan dia.

p/s : Muahahaha minta maaf banyak2 Heliza .. Ni sekadar rekaan je :P
Comments
18 Comments

18 ulasan:

sergeant keroro berkata...

nak jugak sotong!! XD

Syuxer berkata...

ahahah..aku better pilih bakal isteri yang pandai memasak..:)..

kecantikan itu bonus tapi kepandaian menguruskan rumahtangga adalah pilihanku...heheh

kiwi berkata...

sian kat heliza. kan dia boleh belajar. tak pun ambik je orang gaji. heliza dah la kurus, lagi kurus makan hati :P

Acik berkata...

uishhh .. kena belajar masak sotong nih! :)

mumui berkata...

suke mkn sotong ka tu...haha

cucu umie berkata...

hahaha..ko memang bgus ah kalo bab mereka cerita nie..hahaah

bUdakTemBam~~ berkata...

hahaha,,peminat masakan sotong no.1 ni...heliza yg cun pon kene reject sbb x pndai masak sotong.....hahaha

cik azeya berkata...

peh. suruh dia masakkan untuk aku jugak. haha

TYNTHA LANA berkata...

apa kes sotong plak ni,hahahha

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa . sebab sotong ? oh ! jangan risauuu . Tia jugak mampu melakukannya . ekekekk :)

GaRy™ berkata...

hahaha...sumpah sengal ending cerita tuh.... hahahahaha....

mas saari berkata...

hehehehe...lawaklah, kerana sotong je!

syarifahsidrus berkata...

hha..bahaya lah kalau betul2 macam ni..hehehe

Srikandi Cinta berkata...

hahaha.. entri yg best!

NORFARAHIN ABDULLAH SANI berkata...

JOM JOIN MY 1ST GA N MENANG HDYAH OHSEM DARI INDIA..
http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/06/do-me-favour-plzzz.html
TLG PROMOTE GAK EH..TNX..

AnAk dEneSor berkata...

hahaha..kelaka kowt..
klo la heliza tau..hahaha

RepublicAku berkata...

aku nak yg cantik macam ratu dunia dan pandai masak macam chef wan...keh3

Siti Arfah berkata...

Hahaha. Peminat tegar sotong upenye . hehe

 
Related Posts with Thumbnails