Rabu, 1 Jun 2011

Sergeant Keroro tanya apa hobi anda !!

Untuk Info, sila klik SINI

Wuahaha sarjan keroro dah bising sebab aku tak buat lagi segmen dia ni. Kali ni aku buat... haaa nampak tak sarjan keroro ? nampak takk !!! Alamak aku dah gila sangat dah ni.

Baiklah cakap pasal hobi, ermm hobi aku ni mengadap internet je atau boleh kata aku ni internet addict la. Apa yang aku buat bila mengadap internet adalah Blogging, buka facebook, skype, baca wikipedia, belajar sesuatu daripada internet.

Pendek kata hobi aku memang berkaitan. haa lagi satu hobi aku ni suka makan. Kalau bab makan ni tak payah cakap la. Aku la orang paling happy kalau dapat makan makanan kegemaran.

Makan + Internet = Gemok :D

p/s : Kena bersenam banyak aku ni.. haihh
Comments
4 Comments

4 ulasan:

sergeant keroro berkata...

hahaha. dah senyap da aku. wakaka

aku tengok ko kurus jek. ape cer?

sergeant keroro berkata...

btw,thanks join selepas diingatkan byk kali :P

kiz berkata...

kalau aku lak hobi..makan pas tu minum..minum pas tu makan..internet no 3..uhuks..haha

diana berkata...

kamu gemuk ke??
jangan gemuk macam kuman tu dah la..
payah ooo nak buat keja..
hehheh

 
Related Posts with Thumbnails