Rabu, 29 Jun 2011

Senarai Blog Kesayanganku

Segmen Blog Kesayanganku sudah ditutup dan senarai sudah siap dibuat. Sebanyak 36 blog disenaraikan dan terima kasih banyak-banyak aku ucapkan kerana sudi join segmen yang simple ni. Sebenarnya aku nak promote header blog yang menyertai tapi ada masalah tak dapat upload header.

Geram, tensen dan serabut akibat tak dapat promote header blog anda semua. Jadi aku nak minta maaf banyak-banyak kerana hanya dapat menyenaraikan link blog je tanpa header anda semua. Jom lawat link di bawah untuk lihat senarai Blog.

http://aku-freaky-falcon-2.blogspot.com/

p/s : Geramnyaaa aku dengan blogspot sebab tak dapat upload header... =_=
Comments
10 Comments

10 ulasan:

mas saari berkata...

rajin buat segmen...bagus2

gambar pun susah nak upload malam ni..

Freaky berkata...

hehe thanx kak.. :D

GaRy™ berkata...

header apa lagi ko nak upload ni bro??..

ieyza afieyna berkata...

ala x dpt join :(


Best ke jadi orang cantik... ?

Freaky berkata...

gary : header yang join segmen la

anismelon berkata...

alah..xbesh ar ginie tak de header..weeee..:p

Fathiah Hamim berkata...

saya benci exam! sebab exam la saya tak dapat join segmen ini! :D

bungaitucantik berkata...

haha..bwu nk join, tp da tutup plak..huhu :(

ashafanie berkata...

tak sempat join sgmen kali ni.. sgt sbuk dgn kelas...

sergeant keroro berkata...

tak sempat nak join, haha XD

 
Related Posts with Thumbnails