Ahad, 5 Jun 2011

Senarai Blog 34 - 41 Dah Keluar

Yeaaahhh masanya telah tiba untuk senarai baru blog yang menyertai segmen Seminggu 100 Follower dikeluarkan. Malam ni ada 8 blog baru dimasukkan dalam senarai 34 hingga 41 dan anda boleh la memberi kunjungan serta follow mereka dengan klik kat SINI .
http://www.laymark.com/i/o/87.gif

Untuk senarai yang baru ni, blog mereka sangat menarik dan sangat rugi kalau anda tidak memberi kunjungan ke sana. Jadi apa yang ditunggu lagi ? link dah bagi kat atas tu dan terus la lawat mereka. Oh ya, jangan lupa bagi salam apabila berkunjung ke blog mereka. Bila datang berkunjung mesti la kena bagi salam dulu, takkan main masuk je. hua hua hua

Aku nak nyanyi sikit pada malam ni walaupun suara sumbang macam Tuttt :

Kini ku disini
mencuba tuk merubah segala
moga direstui
hajat ini yang lama membara

Ku ingin sanjungimu selamanya
memenuhi segala janji
aku gagah mungkin kerna semangat kau beri
jiwai semua yang kau rasa

Ok lirik kat atas merupakan petikan daripada lagu apa ? haaa cuba teka.. :D
Comments
7 Comments

7 ulasan:

Siti Safiyyah berkata...

lagu aweera kan kan? yes betol. tenkiuu pakcik google. muahaha :p

sergeant keroro berkata...

hahaha. lagu ape tu??

gua tak layan la lagu melayu, rase macam me-layu jek.

p/s : agak-agak komen gua pedas tak? haha :P

Freaky berkata...

siti : hahah tah tatau :P

keroro : Oit gila pedas komen koo

syrupmasin berkata...

err..lagu ape tuh...google japp :D

waN Mohd Salim berkata...

lagu ................. p ramlee kot .. ahaks

HonEyBuNNy berkata...

ala...xpandai lak nak teka bab2 lagu neh...hehe

nyanyi la pulak yer..hehe

Republic Aku berkata...

aku lagu heavy metal ...pandai arr..keh3

 
Related Posts with Thumbnails