Ahad, 12 Jun 2011

Senarai The Best Blog

Tadi duk godek senarai blog dan ada blog yang aku selalu lawat tapi tak berkesempatan nak lawat kerana senarai blog laju sangat. Jadi aku ambil keputusan untuk buat satu lagi Blog List untuk blog yang jadi kegemaran aku. Sebanyak 14 blog telah dibuang senarai Blogger Otai dan mereka akan dimasukkan ke dalam senarai The Best Blog.
http://www.laymark.com/i/o/51.gif

Penulis Senja
Invasion Plan
Ernie Musliana
Blog Gary
Syaimz Hebatz
Kei Seichi
Geekster World
Kizmyself
Senyum-senyum
Jr Shoppe
Ini Kisah Thia
Gerbang Maya Melankolia
Quaint of Keen
Azrin Rahim

Senarai ni boleh bertambah dan berkurang pada bila2 masa. Pening juga untuk pilih mereka semua ni. Banyak faktor aku pertimbangkan untuk masukkan dalam The Best ni. Ok habis cerita pasal senarai blog, aku nak pergi makan dulu sambil layan AF sekejap. Sekejap je bukan lama sangat pun kerana aku tak suke AF.

p/s : Ayat menyampah --- > Malam ni tiada pengalah, semua pemenang :P
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Kei Seichi berkata...

terharunye..dua2 blog aku pon masuk jugak..thanks bro! =)

Alya Esprézzo berkata...

blog aku takde ke freak? hakhakhak :P

mas saari berkata...

uwaaaaaaa...nak masuk the best blog jugak! heheheehehehehe

waN Mohd Salim berkata...

fuh .. thnks masukkan ps

GaRy™ berkata...

alamak...terharunyer... tengs bro!!

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

okey ! Tia nak terharu boleh ?? eee , semakin seronok nak berbelog ;)

cucu umie berkata...

tahniah bt mereka..tpy memang blog mereka best..hehe

kiwi berkata...

waa the best blog tu, tp blgo diorang memang best2 pun

Muhammad Khairul Fahmi berkata...

mantap!...

shiema sufian berkata...

bila la nak jadik mcm diorg ye. huhu

sergeant keroro berkata...

haha,nice!! thanks bro.

nak naik pangkat tak?? XD

Keron Highest Council lak?

hehe :P

Freaky berkata...

highest council ? haha kekalkan pada yang sekarang ni je keroro. aku suke yang sekarang

Piah Becok berkata...

huaaaaaaa... bagus, nanti boleh blogwalking bile aku free. anyway, kalu ade senarai blogger mengarut, aku nak request masuk situ ek... nanti sedia link untuk donlod borang permohonan ek.. hahaha

Freaky berkata...

haha blogger mengarut ? haha ok

Lieyda berkata...

alaaaaaaaaa xde pun blog saya

 
Related Posts with Thumbnails