Jumaat, 1 Julai 2011

Semoga Cepat Sembuh :(

Ada 1 blog ni aku sentiasa lawat, aku sentiasa komen, aku sentiasa tekan nuffnang dia. Boleh kata hampir setiap masa aku depan blog, memang aku wajib lawat blog dia. Setiap entri dia aku baca satu persatu dan memang blogger ni aku sangat sayang.

Dalam dunia blog ni, aku anggap dia macam seorang ayah. Selalu tukar pandangan dengan aku, selalu nasihat aku, bagi idea, teguran dan banyak lagi. Tapi petang tadi entri dia sangat sedih. Dia sedang sakit sekarang hingga susah untuk menaip entri di blog. Nak baca entri dia petang tadi, tekan kat bawah ni. Gila sedih aku baca.

http://mycuteshoppe.blogspot.com/

Aku nak minta tolong pembaca blog aku supaya mendoakan kesejahteraan dia. Sesungguhnya aku masih perlu baca entri dia pada masa hadapan kerana dia selalu ada di blog aku sejak awal blog Firdaus Life ini ditubuhkan.

p/s : Semoga Allah permudahkan segala urusan JR dan semoga JR cepat sembuh daripada sakit yang dihadapi sekarang ni. :(

Comments
16 Comments

16 ulasan:

Addin berkata...

semoga cepat sembuh, insha Allah. doa banyak2.

waN Mohd Salim berkata...

semuga cepat sihat kawan demo tu .. amin

Mira R. berkata...

semoga JR tabah lalui semua itu.

MDHAFiZ.NET berkata...

Amin..semuga cepat sembuh :)

Syuxer berkata...

sedih dowh aku baca entri dia..hamppir menitis air mata aku..T_T..

semoga bro JR cepat sembuh..

TeAqArH berkata...

semoga cepat sembuh..

Khairil berkata...

semoga dia tabah menghadapi ujian ni dan sembuh kembali..aminn...

sergeant keroro berkata...

semoga diberkati dengan kesihatan yang baik :)

alif haris berkata...

amiiin semoga cepat sembuh :)

aremieroul berkata...

insyaALLAH..~ sabar ye freaky..

yatie Awang berkata...

InsyaAllah...kakak doakan beliau cepat sembuh

siti kektus berkata...

moga beliau cepat sembuh~

tacing baca entry dia. sobs~

Amiirah Cassan berkata...

cean nye JR , huu doakan dia cepat sembuh juga , amin :)

rafiq berkata...

sama2 la kita mendoakannya..

NuSaNa NoSa 91 berkata...

JR.. syafakallah.. semoga cepat sembuh.. huhu~ T_T

[sutera kasih] berkata...

semoga beliau cepat sembuh dan dipermudahkan urusan..

 
Related Posts with Thumbnails