Selasa, 21 Jun 2011

Selamat Pagi

Sekarang dah pukul 9 pagi dan aku sudah ada diatas bas. Tak lama lagi bas akan jalan menuju ke destinasi yang aku nak tuju iaitu di Raub, Pahang. Sekarang ni dalam bas tak ramai langsung kerana sekarang ni bukan musim cuti atau musim balik kampung. Jadi bas agak kosong dan tingkat atas tak tahu la ada berapa ramai penumpang. Entah-entah takde orang langsung. Haa lagi saiko.

Kalau bas dua tingkat, aku tak berapa suka duk atas. Bukan kerana gayat tapi pemandangan yang sangat luas. Kalau waktu malam duduk kat bahagian atas, silap hari bulan boleh nampak macam2. Huwaa gile seram. Kalau duk bawah pula rasa ok sikit kerana nampak driver sedang pandu. Mana la tahu tiba-tiba driver tertidur ke, boleh kita tolong sound sebab kita nampak. Kalau duk atas, driver pengsan pon kita tak tahu :D

http://www.laymark.com/i/o/16.gif

Adess banyak sangat perkataan " kalau " dalam entri ni. Ok la doakan aku selamat sampai ke destinasi yang nak dituju ye. Maaf tak dapat blogwalking kerana dalam bas mana bole buka laptop, kang orang kata nak menunjuk pulak. Eh laptop saya, suka hati saya la. Sibuk je, awak ada laptop ke ? Takde kan ? weeeekkkk

p/s : Ya Allah, Permudahkanlah segala urusan Muhammad Firdaus b Abu Bakar pada hari ini dan semoga dia selamat sampai ke tempat yang dituju.. Aminn
Comments
7 Comments

7 ulasan:

izyan yasmin berkata...

semoga selamat sampai :)

akoo berkata...

ehemm..akoo budak pahang~hee

Syuxer berkata...

semoga selamat perjalanan mu wahai bro.:)..aku dah agak mesti bas 2 tingkat hehe

sue perbs.. berkata...

amin.. semoga selamat pergi dan selamat pulang..

s.y.a.s.y.a berkata...

have a save journey yaw :)

k a k L a m p berkata...

selamat pg dan kembali na.. perghhh seriyauuuu kot naik time malam tingkat atas

sergeant keroro berkata...

semoga selamat sampai XD

 
Related Posts with Thumbnails