Isnin, 20 Jun 2011

SEGMEN JOM BLOGWALKING RAMAI-RAMAI

Segmen ni dianjurkan oleh seorang blogger yang berada dalam bloglist The Best Blog kat blog aku ni. Segmen nampak macam menarik jadi aku pun join la jugak. Nak join klik kat bawah ye :

http://inikisahtia.blogspot.com/

3 Blog pilihan aku ?

- Di tangga teratas yang paling kerap aku lawat adalah -----> JR Online

- Di tangga kedua yang paling aku kerap lawat adalah ---> Invasion Plan

- Di tangga ketiga yang paling kerap aku lawat adalah ---> Gerbang Maya Melankolia

Blog pilihan ni bukan tag. ni blog yang aku suka lawat je :P

p/s : Sakit gigi dah berkurang. Alhamdulillah :)


Comments
13 Comments

13 ulasan:

diana berkata...

sama la kita..
suka pi blog JR online

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

Good.. gigi semakin sihat.. Okay, nak terjah jap.. :D

sergeant keroro berkata...

alhamdulillah :)

p/s : cakap kat tia, aku taknak buat....



sekarang.

petang nanti baru buat, hahaha XD

sergeant keroro berkata...

alhamdulillah :)

p/s : cakap kat tia, aku taknak buat....



sekarang.

petang nanti baru buat, hahaha XD

Syuxer berkata...

terima kasih bro..:)..

alhamdulillahla sakit gigi ko dah berkurang..jangan minum air sejuk ye..

k a k L a m p berkata...

ko sakit gg ke.. buh bunga cengkih.. insyaALLAH hilang

HAFIZAL berkata...

JOM TERJAH

HAFIZAL berkata...

blog sy tak der ke...hehehehe

GaRy™ berkata...

heheehe... bagos2... jaga gigi tuh leklok k?...

Freaky berkata...

hehe thanx semua :D

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hehe . thanks juga sebab sudi join segmen Tia . dah 2x join ni .. terharu gileeee :)

kiwi berkata...

belog femes2 tu :))

♥CiK EmMa♥ berkata...

terjah dari segmen blogwalking :) nice blog ...follow u

http://cik-emma.blogspot.com/2011/06/segmen-jom-blogwalking-ramai-ramai.html

 
Related Posts with Thumbnails