Jumaat, 3 Jun 2011

Sanggup Pakai Sweater Ini ?



Sebelum sembang pasal entri, aku nak beritahu bahawa senarai untuk 8 blog pertama dah pun siap. Eh petang tadi kata nak buat 10 senarai blog tapi kenapa 8 je ? Nak tahu dengan lebih lanjut, kena lawat kat SINI .Cakap panjang pun tak guna, sepak pun tak kena. Addoii ! Jom Terjah 8 senarai blog pertama di atas.


Berbalik kepada tajuk entri di atas, aku ada search mengenai sweater kat Google dan lepas tu ternampak 1 sweater yang agak unik. Unik yang aku maksudkan itu adalah aku tak sanggup nak pakai sweater ni untuk pergi jalan2. Nak tahu kenapa ? Try tengok gambar di bawah ni.

Haa sweater ni nampak sebijik macam kita tak pakai baju. Ehem ni sweater yang gambarnya lelaki, badan tough. Kalau sweater ni gambar seorang perempuan yang tak pakai baju pulak macam mana agaknya ye ? Ok jangan berimaginasi sangat benda-benda yang tak elok tu. Daripada imaginasi benda tak elok, ada baiknya anda semua terjah 8 blog pertama tu. Link dah ada kat atas tu.

p/s : Kepada yang masih tak join segmen, boleh la join segmen di SINI
Comments
13 Comments

13 ulasan:

suha berkata...

erk malu!xmo pandang pic 2 (^_^)

Kei Seichi berkata...

kalau body lawa xpe gak pakai...=P

NuSaNa NoSa 91 berkata...

yessssssss~ keen no 3.. ahahahahha~

btw, geli la tengok sweater tu.. eiyyy~ =.="

Siti Safiyyah berkata...

memang aku gelak lah sape yg berani pakai ni.. hahaha :p

nawal addina berkata...

haha , class gituh !

;)

mas saari berkata...

erk!! tak sanggup..

JR Online berkata...

Bayangkan jika Freaky yg pakai, alamak...sexy habis!!!

ADEEYA berkata...

Huhuhu cekcinyaaa :/

sergeant keroro berkata...

hahaha. aku nak,sebab badan aku memang tough camtu :P

sergeant keroro berkata...

hahaha. aku nak,sebab badan aku memang tough camtu :P

ieyza afieyna berkata...

haha. seksinye sweater. hee

Republic Aku berkata...

sanggup ....kalau terpaksa ...hehe

Emilia Emira berkata...

haha neh sweater optical illusion nie..

 
Related Posts with Thumbnails