Rabu, 15 Jun 2011

Retrieving Information

Aku sebenarnya tengah tak tahu nak buat apa petang ni. Sekarang tengah gelap dengan awan yang macam nak turunkan hujan tapi tak tahu la sama ada akan hujan atau tidak. Harap2 la hujan, boleh aku bermain hujan macam kanak2 riang. Angin pun sejuk sekarang ni. Kalau tidur sangat best :P

Biasanya kalau takde apa nak buat, aku akan cuba bermain-main dengan server universiti aku iaitu Universiti Malaysia Perlis. Aku suka tembak server untuk tengok prestasi dan keupayaan server tu. Tapi aku bukan tembak dengan pistol atau bazooka, tembak guna komputer juga la.

Sekarang ni tengah hangat banyak website kerajaan sudah mula di-hack oleh hacker anonymous dan dengan kerjasama hacker Malaysia sendiri. Nampaknya mereka memang betol2 tak suka dengan batasan yang ada di internet. Tapi memang betol pun kerana internet kan digelar " Borderless World " jadi kenapa nak sekat itu dan sekat ini.

Yang sebelah kanan ni aku main2 dengan server Universiti Malaysia Perlis.. :D
Ada nama UniMAP kan ? hehe

p/s : Dah lama tangan tak gatal macam ni :)


Comments
8 Comments

8 ulasan:

Fay berkata...

ade jugak dgr citer pasal hack2 website ni..

syaimz berkata...

ke freaky ni annonymous? haha

Syuxer berkata...

cuak aku neh..freaky ke salah sorang tuh hehe

sergeant keroro berkata...

ceit, ko rupenye team annonymous.

haha :P

A y e s h a Ramlee berkata...

kenapa dorg nk buat mcm 2, dorg dapat ape...

EiZaRaZiErYa berkata...

oh no~ yeke ni freaky..?? ahha
wink3 >_<

Kei Seichi berkata...

ko team anonymous ke?
hahaha..kasi hack itu website banyak2..

waN Mohd Salim berkata...

hmmm jangan hack blog aku dah le .. haahaa

 
Related Posts with Thumbnails