Isnin, 6 Jun 2011

Perempuan Gila

Selamat petang semua. Malam ni pukul 9 akan keluar senarai blog yang terbaru iaitu nombor 51 hingga 58. Tapi itu cerita untuk malam ni, senarai yang sedia ada ni anda sudah skodeng ke ? Kalau belom lagi apa kata klik kat SINI.

http://www.laymark.com/i/o/109.gif

Ok tajuk entri petang yang indah ini adalah perempuan gila. Ceritanya begini, tadi aku jalan2 ke laman web untuk baca info-info yang menarik macam wikipedia camtu. Lepas tu kawan fb aku hantar msg dia kata ada perempuan gila kat satu laman web ni. Aku pun try la nak buka laman web yang kononnya ada perempuan gila tu.

Tu dia bila aku buka je memang sah-sah ada sungguh perempuan gila. Nak tahu gila tang mana ? Dia dok tayang muka dia besar2 kat laman web ni sambil sengih2 tak tahu malu. Tak cukup dengan tu dia gelak pulak. Bagi aku, memang sah la perempuan macam ni gila. Dah la gelak tak berhenti-henti. Gilaa gilaaa

Cakap banyak pun tak guna, sepak pun tak kena. Adooii.. Daripada aku tulis panjang2 kat blog ni, apa kata anda lawat sendiri la blog dia. Senang sikit anda semua nak nilai perempuan ni macam mana. Klik kat bawah :

SINI

p/s : Ya Allah, ampunkan segala dosa dan kenakalan yang dilakukan oleh Muhammad Firdaus bin Abu Bakar pada petang ini. Aminn

Comments
17 Comments

17 ulasan:

♥Aleeya Liya♥ berkata...

awwww..skit jantung..

blackroses berkata...

terkono den...

Hanis Atikah berkata...

masuk nie dah tiga kali.. dah terkena.. ishk3x.. sbr je la.. nasib bek den kuat semngat...

waN Mohd Salim berkata...

nak kene nampak

Syuxer berkata...

ahahha heart attack neh weh..

Kei Seichi berkata...

nasib baik aku tak bukak sebab sneaky je discription ko..tengok komen2 atas ni taw da aku pe yang terjadi..haha

syrupmasin berkata...

haha..asyik kene je..adoii

Qaseh Wardah berkata...

giloo...terkono dah haa...sakit jantung akuu....

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

perhhh . nasib baik baca komen dulu . hahaaa ..

yatie Awang berkata...

Allah hu akbar....terkejut akak..nasib baik tak de sakit jantung...haha

Noor Idayu binti Azmi berkata...

aku macam dapat mengenalpasti jjeeeee pompuan gile tu, ngehngehngeh :P

diana amin berkata...

hua! seb baek x bkk tengah2 mlm

sue perbs.. berkata...

huhu.. tak dapat msuk pon web tu.. nk gak tngk pompuan gile mcm mane

RedVixen berkata...

hahaha... nice!
lawatan terjah dari blog syuxer :)

nawal addina berkata...

ceeeiiiit ! terkena haku !! grrr ..

suha berkata...

dengan ini cik suha mengambil langkah untuk tak buka link tersebut berdasarkan komen2 diatas..tq kpd pengkomen terawal (^_^)

sergeant keroro berkata...

hahaha. dah lame weh benda nih :P

 
Related Posts with Thumbnails