Sabtu, 11 Jun 2011

Penulis Senja : Aku Nak Jadi Blogger Bertuah

Malam ni akan penuh entri blog dengan ucapan tahniah kepada pasukan yang menang piala FA. Yang tu biarkan je kerana malam ni aku nak join segmen yang dianjurkan oleh Penulis Senja. Untuk info klik SINI .


Entri best Penulis Senja setakat ni adalah :

http://www.penulissenja.com/2011/06/inilah-duniaku-senja-nan-merah.html

Kenapa Penulis Senja mesti pilih blog ini adalah kerana " Kita kan kawan ". Ha ha ha gurau je PS.. Aku mahu dipilih kerana mahu up lagi blog dan supaya lebih ramai kenal blog aku ni. Ok tu je, jom la join ramai2. Klik kat atas tu ye.
Comments
7 Comments

7 ulasan:

nurAMALLINA berkata...

GUD LUCK ^^

waN Mohd Salim berkata...

layan .. thnks bro

anismelon berkata...

huuuu.dr siang td anis tngk entry freaky msti ade name cik ps nie..huuuu..btl btl kwn yg bik nie..

p/s:so ps..ape lg..pilih lah freaky nie yup..:)..gud luck..

Freaky berkata...

nur : thanx

ps : welcome :D

anis : hehe memang kwn pon dalam internet

cucu umie berkata...

haha..teruskan usha daus lol..dh nak dikenali ramai sekrng nie..hehehe

Eja GaNu berkata...

kwn di alam maya ahakkk!!! pape pun good luck broo ^_^

cik najihah berkata...

woops bertuah!
singgah dari blog PS :)

 
Related Posts with Thumbnails