Isnin, 6 Jun 2011

Paling Takot Bila Blog Walking

Anda semua tahu tak yang senarai blog yang ke 33 hingga 41 dah siap aku senaraikan dengan gigih dan tekun sekali. Aku bukan letak link dan nama blog je, aku balun dengan header sekali kerana header tu identiti blog tersebut. Nak tengok senarai aku buat tu ? klik SINI .
http://www.laymark.com/i/o/63.gif

Ok berbalik kepada tajuk entri di atas, aku ni seorang yang rajin blog walking. Cehh puji diri sendiri la pula. Tiap kali aku blog walking pasti ada beberapa perkara yang aku sangat takot apabila melawat ke blog orang lain. Nak tahu apa yang aku takot apabila blog walking ? Jom baca kat bawah :

1. Widget Music
Aku ni bila blog walking wajib pasang headfone kat telinga dan layan lagu-lagu yang best. Bila masuk kat blog yang ada lagu, maka lagu yang aku sedang dengar tu bercampur baur dengan lagu yang ada kat blog. Bak kata Zizan raja lawak, lagu itu akan jadi Mix kerana 2 lagu dimainkan serentak dalam 1 headfone. Ha Ha Ha.

2. Butang Follow
Bila aku blogwalking, maknanya aku akan follow blog yang berjaya menggoda nafsu aku ini.. Apa aku merepek ni ? Jadi apabila nak follow, mesti la kena tekan butang Follow yang comel tu. Tapi yang paling best bila kita cari di setiap pelosok blog, butang nak follow takde pun. Terpaksa la aku tinggalkan blog tu dengan hati yang berat.. iskk iskk sedih aku rasa.
http://www.laymark.com/i/o/53.gif

Haaa sebenarnya 2 tu je yang buatkan aku takot semasa blog walking. Anda semua jangan salah anggap pula, aku hanya takot, bukannya tak suka. Takot dan tak suka merupakan 2 perasaan yang sangat jauh berbeza dimana Albert Einstein mentafsirkan bahawa cahaya itu terdiri daripada partikel dan bukannya gelombang. Sekali lagi aku merepek :P

p/s : Tengah hari esok senarai blog 42 hingga 50 pula :D
Comments
21 Comments

21 ulasan:

Jijimon berkata...

pergh..
pling besh dan mngancam
pkai headphone..
pastu bkak blog lgu heavy metal!!!!
yeeaahhh~xyah ssh2 korek tinge

sergeant keroro berkata...

haha,tahu takpe. XD

Mambang Terbang berkata...

betul ape yg firdaus cakapkan itu..mambang paling takut widget muzik la...sebab blog2 yg ade widget muzik automatik mesti agak berat mase mule2 nak masuk tu...hehehe

http://violencexx.blogspot.com/2011/06/x-men-first-class-english-version-watch.html

cucu umie berkata...

betol3x..sebb tu ayie xnk pasang widget lgu tkot menggu orng yg nak bce..huhu

nawal addina berkata...

haha , ade songs tape , asal ade button stop . byngkan kalu org tu bkak 10 tab then 10 tu ade lgu . tak ke mati on the spot tu ?

hahahahaha :D

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

hihi..ca dulu awal2 ber blogging ade widget tu..da tau bnde tu x perlu pon benonyer, da remove..

MDHAFiZ.NET berkata...

rajin betuk ko blogwalking..patut lah blog ini meriah semacam je.. hehehe.. aklau aku x larat dok depan pc lama2.. boleh rabun aku.. berair mata aku...mata aku x tahan..

Republic Aku berkata...

aku terpaksa letak lagu...sebab bosan ...sunyi malam2 buta...keh3

syaimz berkata...

aku paling tak suka org letak music dlm blog. aku sedap online malam2...pastu tetiba dtg lagu pelik...haha

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

Tia sokong yang muzik tu . mak aih .. habis berderet bunyi keluar ;)

Syuxer berkata...

haha lagu dangdut campur lagu heavy metal..sah2 boleh heart attack kelas kedua...;p

emm aku blogwalking pun ada jumpa blog pasang lagu..yang paling sedih..x boleh pause dan x jumpa kat ner dia letak widget lagu tuh huhu..

Balqis Azhar berkata...

bnci lagu di blog !

Liyana Zahim berkata...

Suposed bloger.com wat garis panduan utk bloger baru cane nk berblog dgn wajarnye.. Hahahaha.. No music background, no blink2 here blink2 der.. Wakakka//

waN Mohd Salim berkata...

aku paling menci ade widget hantu cap ayam

Cik Cempaka berkata...

a ah, setuju

slalu tekena serangan jantung bila tiba2 ada lagu kuat2...

Drunbella Khoo berkata...

tapi klo takda button follow tu still boleh follow orang kan.
kat dasgboard ada add and manage.
masukkan url blog kat situ jer.
i slalu buat gitu jer.
=)

aremieroul berkata...

btol3..^^ hu3..

echaRierie berkata...

hahaha..
no 1 : at least ada button pause sdh..
tp best bila lagu jd mix..haha ~

no 2: sokong point Drunbella..kdg2 kalau blog lmbt loading sy buat cara yg sm mcm Drunbella tue.. :)

ainol akasyah berkata...

jadi mabuk ting tong ting tong bile muzik bercampur2..hehe dulu pun blog kite ade muzik jugak :)

JOM BACA DRAMA NORA ELENA VERSI NOVEL..RUGI KALAU TERLEPAS BACA

ANN ismail berkata...

I pn suke blogwalking! but......... i terasa! haha sbb my blog pn ade lagu. 4sure u salu dgr remix ble bkk blog i kn? haha.. :p

★ aIsyaH ★ berkata...

s0k0ng3...pandai!!
:)

 
Related Posts with Thumbnails