Selasa, 28 Jun 2011

PageRank Blog Aku

Beberapa hari ni banyak blog duk buat pasal pagerank. Ape benda pagerank tu pun aku tak tahu dan bila baca beberapa entri pasal pagerank, aku pun teringin juga nak tahu pagerank blog aku yang merepek dan kosong ni. Setelah godek-godek dan skodeng, maka ni la hasil pagerank aku :

Haaa keputusan dia adalah 4 daripada 10. Ermm ape maksud nombor 4 tu ? Pagerank ni dinilai macam mana pun aku tak tahu. Tengok orang buat, jadi aku pun buat la juga. Tapi nombor 4 tu macam tinggi jugak kan ? kih kih :P Sape nak cek pagerank mereka, boleh la klik link di bawah ni.

Comments
20 Comments

20 ulasan:

cucu umie berkata...

ayie yer page rank 1..hahaha

kiz berkata...

ok ler ni..terbaik..lagi besar angkanya...lagi baik di enjin carian google..hehe

Miss Sukasih berkata...

haha..4 tu ok ar tuh..org dpt 1 jer td..hahahaha...

sergeant keroro berkata...

pergh!! terbaik, blog terkenal, hehe XD

p/s : aku dah check ko nye semalam, saje taknak bagitahu. HAHA

syiela berkata...

wah kira dasat gak le... nk cek syiela punya pun takut :)

A retarded kitty berkata...

apa ke benda la page rank ni?

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid berkata...

page rank tu gapo dio? guano nk dpt 4? T__T

waN Mohd Salim berkata...

huuhuhuu mantop .. ps PR 2 jek

Nini Hartini berkata...

tak tau ape PR ni tp try buat dapat 1/10. kesian kan? haha


Heart In A Cage
.

Amiirah-Cassan berkata...

pewwwitt, thumbs up lah , hahaha PS yang pemes cam tuh pon baru 4 , saya kalau ada 0 , zero kot , mwakaka , baru 1/10 , have a longggg way to go , Freaky fight2 bagi 10/10 okay ^____^

JR Online berkata...

Tahniah3....dah masuk grup blogger elit nie...

Syuxer berkata...

perghh hebat ko bro..:)..ben ashaari pun 4 je..fuiyooo..wa salute sama lu bro..:)

tahniah

syaz@rozelt berkata...

menarek!

blog rozelt dapat N/A, Not Available kan..huhu..kurang femes nih..hoho

Freaky berkata...

haha ape benda page rank ni pun aku tak tahu..

Siti Safiyyah berkata...

pagerank ni macam yg kiz kat atas tu terangkan. kalo tak paham lagi, silalah search kat google berlambak kua info pasal ni.. hehe. btw, tahniahlah dapat PR4.. ^___^

Kei Seichi berkata...

ok la tu 4/10...lame2 naek la nanti..congratz..=)

diana berkata...

akak punye 0/10
heheheh

Mawar Berduri berkata...

aku dapat 1/10...


yeahh! =.="

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

okeh ape..kita 0/10 je..:(

suha berkata...

cik suha 0..bgga gak haha (^_^)

 
Related Posts with Thumbnails