Selasa, 7 Jun 2011

Orang Bagi Topup RM 50

Waaa aku dah letakkan link ke senarai blog yang berkelip-kelip lagi kat atas tu. Kasi jelas sikit dengan ada kelip2, baru la orang tertarik untuk melihat senarai blog tu. Haa anda tunggu apa lagi ? cepat la klik kat atas yang kelip2 tu untuk terjah blog-blog yang dah disenaraikan.

http://www.laymark.com/i/o/06.gif

Dah baca tajuk entri kat atas tu ? Haa aku tak tipu pun, memang ada orang nak bagi aku topup rm50 kerana aku berjaya teka soalan yang dia berikan. Tak percaya ada orang nak bagi topup ? meh tengok gambar kat bawah :

Terima kasih kepada blog Daddyz Twins Story kerana sudi nak hadiahkan topup berharga rm 50.. terima kasih banyak :D

p/s : cepat2 la masuk topup tu.. fuhh fuhh
Comments
15 Comments

15 ulasan:

syaimz berkata...

kita share topup nak freaky?? haha

erniemusliana berkata...

ehem ehem...hahahaa!

kiwi berkata...

Banyak sangat 50 tu, hulur sikit kat kiwi :P

diana berkata...

tahniah...
murah rezeki..:)

nazirah berkata...

gile ar kentang !!
share sikit hehe
tahniah ek fir ;)

i'm ezza haniza berkata...

untungggggg nyaaaaaaaa idupppppppppppp

Siti Safiyyah berkata...

eh awak ni firdaus sepupu belah mak angkat saya tu kan?? hahahaha dan2 ngaku sedara. :p

sergeant keroro berkata...

pssst, bagi la aku srm10. rm5 pon jadi lah ,haha XD

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

huish ! bak mai share . hehe ;)

Tak Payah Susahkan Diri

efa nur berkata...

best nyewwwwwwwwwwww....share laaa cikit..hihihi :D

EFA NUR

Freaky berkata...

hua hua hua.. adess gile jahat gelak

husna yg suka pada muzik berkata...

tolong top up kat saya..okay ...

nawal addina berkata...

-.- itew dpt rm10 jep .

hee ~ tak sbar tnggu top up ! ^^

EYFAalias berkata...

ehemmm. mintak share rm2. psstt. leh laa! :p

zarulfarhana berkata...

tahniah2...

 
Related Posts with Thumbnails