Jumaat, 10 Jun 2011

Notis =_=

Senarai blog yang terakhir dah. Akhirnya habis jugak blog di promote. Nak skodeng senarai blog yang terakhir, klik SINI .

http://www.laymark.com/i/o/01.gif

Oh ya sebenarnya aku ada buat segmen mengenai Kereta Idaman. Kalau cakap pasal kereta idaman ni, ramai ingat hanya lelaki je yang ada kereta idaman. Tapi zaman sekarang ramai perempuan yang ada hasrat untuk memiliki kereta idaman yang mengalahkan kaum lelaki contohnya macam Ferrari, Lamborghini, Merc dan lain- lain lagi. Berminat nak share mengenai kereta idaman anda ? Apa kata join segmen kat SINI . Boleh la kita usha kereta idaman orang lain juga nanti :D

p/s : kereta idaman aku semestinya Ferrari.. Tak kisah la Ferrari ape. Jom
Comments
6 Comments

6 ulasan:

syaimz berkata...

boleh2 aku join segmen baru tu (:

Sal Saari berkata...

tak minat kete..

sergeant keroro berkata...

nanti aku join.

bro, bloglist aku dah slow dah flow. baru separuh yang join.

aku tengah kurang sihat, so tak dapat nak update entri sendiri sangat.

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

bhahaa . Tia takde keta . jenis keta pun tak tau . heheh!

mas saari berkata...

akak suka honda...cun weh!!

nawal addina berkata...

spider pon oke jugak . kn ? ^^

 
Related Posts with Thumbnails