Ahad, 5 Jun 2011

Merepek Tak Habis-Habis

Tepat pada pukul 12 tengah hari ni, senarai blog 25 hingga 33 akan keluar dan kalau nak terjah kena tunggu sampai pukul 12. Ok pada pukul 12 tengah hari juga segmen Seminggu 100 Follower akan ditutup dan aku akan promote blog serta header yang join segmen ini sampai la hari jumaat atau sabtu minggu depan.

Setakat ni sudah ada 118 blog yang menyertai dan jumlah tu hampir sampai ke angka yang aku target iaitu 120 blog.Harap2 sebelum tengah hari, aku berjaya capai target 120 blog yang sertai segmen ini.

http://www.laymark.com/i/o/24.gif

Apa yang aku harap adalah semua blog yang akan disenaraikan nanti akan mendapat faedah join segmen ini sama ada bertambah follower atau meningkat pengunjung ke blog mereka setelah aku promot. Walaupun tak sampai 100 follower dalam seminggu tapi paling kurang pun ada yang meningkat. Alamakk aku cakap macam dalam suasana majlis rasmi la pula. Gila skima gaya aku tulis ayat dalam perenggan ni.

Oh ya kalau ada yang masih tak terjah dan melawat senarai blog yang semalam, anda boleh la berkunjung ke SINI dulu dan luangkan masa untuk lihat blog2 yang menarik. Jangan lupa untuk follow blog mereka tau. :)

http://www.laymark.com/i/o/26.gif

p/s : Segmen Seminggu 100 Follower akan kembali lagi pada masa hadapan dengan lebih banyak penyertaan. InsyaAllah :)
Comments
4 Comments

4 ulasan:

sergeant keroro berkata...

haha,nice lah! first segmen dah lebih seratus.

tabik lah XD

Syuxer berkata...

fuiyoo..segmen first time dah dapat tarik 100++ orang..

tahniah..:)

mas saari berkata...

pencapaian yg baik! teruskan usaha..

syaimz berkata...

wahlamak,kencang giler siottt~!

 
Related Posts with Thumbnails