Jumaat, 3 Jun 2011

Masalah Rumah Tangga

Senarai 8 blog yang pertama dah siap tapi anda masih tak terjah lagi blog mereka. Kesian mereka penat2 join segmen tau. Alaa 8 blog je dulu, jadi apa kata anda semua lawat mereka di SINI . Nanti bila blog anda tersenarai, mereka pula akan lawat blog anda.
http://www.laymark.com/i/o/09.gif

Ok dah terjah blog mereka ? Sekarang kembali kepada tajuk entri diatas. Tadi ada tengok rancangan Imam Muda kat Astro Oasis. Apa dia ? Anda tak tahu apa tu rancangan Imam Muda ? Ish ish kesiann. Tugasan rancangan Imam Muda tadi mengenai masalah rumah tangga. Haaa bila tengok je rancangan tadi baru la aku tahu rupa-rupanya ramai pasangan yang dah berumah tangga ni ada masalah.

Antara masalah serius yang ditunjukkan tadi adalah mengenai pasangan curang dan saling tidak boleh melengkapi. Yang paling parah dan teruk apabila si isteri menyatakan bahawa suaminya ada menjalinkan hubungan dengan perempuan lain lepas tu siap ada video klip lagi mengenai hubungan yang dilakukan oleh lelaki tu.

Perghh kalau dah sampai macam tu memang parah la masalah ni dan mungkin boleh menyebabkan berlakunya kes penceraian. Bila aku tengok rancangan tadi, membuatkan aku rasa takot pula untuk menjalani alam rumah tangga. Ye la kadang2 kita sudah cukup setia dengan pasangan tapi ada orang ke 3 yang kacau daun dan cuba ganggu hubungan yang dibina. Ggrrr benci orang ke 3.. Ok aku dah dah ter emo pula. maaf

p/s : Tak join lagi segmen ? jom join kat SINI
Comments
9 Comments

9 ulasan:

♥CIK IERA♥ berkata...

benci sangat-sangat-sangat org ketiga...boooOOO...

EYFAalias berkata...

Hmm. Yang penting dalam hubungan sebenarnya kepercayaan. Tapi kadang2 bila kita dah percaya pasangan pulak ambil kesempatan. Skrg ni kes cerai berai dah biasa kat malaysia ni. dulu i keja dekat pejabat peguam hari2 ada ke kes baru.

cik azeya berkata...

orang ketiga boleh pegi mam. haha

sergeant keroro berkata...

dashyat la orang ketiga ni. huhu

Lieyda berkata...

org ketiga sgt jht. benciiiiiiiiiiiiiiiiiii

nawal addina berkata...

tak layak komen , bwh umr -.-

hahaha :P

suha berkata...

jom kawen ngan cik suha (^_^)

JR Online berkata...

Mengikut satu kajian di Singapura, bilangan isteri yg mencurangi suami lebih tinggi daripada bilangan suami yang mencurangi isteri. Ia berbeza dengan statistik sebelum ini di mana suami yg lebih banyak mencurangi isteri.

Tapi apapun, sama ada suami atau isteri, jangan lakukan kecurangan. Jangan jejakkan kaki ke neraka hanya untuk satu keseronokan sementara!!

rafiq berkata...

macam ada pengalaman aje?

 
Related Posts with Thumbnails