Rabu, 15 Jun 2011

Masalah Betol

Adesss ramai kata entri Cerita Cinta tu berdasarkan pengalaman aku. Sebenarnya tu angau je dan saja aku buat cerita yang ala-ala jiwang. Erk takde la jiwang pun sebenarnya, aku je yang syok sendiri tak tentu pasal. Sekarang ni aku ada masalah sikit mengenai blog tapi rasa malu la pula nak cakap kat sini.. ishhkk malu la

http://www.laymark.com/i/o/13.gif

Ok masalahnya macam ni. Aku tahu ape benda yang aku nak tulis dan idea tu boleh kata ada la juga dan cukup2 makan untuk tulis entri. Ok kemudian aku tulis dan tulis dan tulis lagi dengan penuh excited umpama sedang makan nasi yang sangat sedap sampai la ke penamat entri tu. Yang jadi masalahnya, aku tak tahu nak letak tajuk apa untuk setiap entri yang aku tulis.

ha ha ha Pelik kan ? Tulis tu bukan main laju dan berselera umpama sedang makan nasi yang sedap tapi bila nak letak tajuk entri. Terus jadi blur kerana tak tahu ape tajuk yang sesuai untuk entri yang ditulis. Tajuk entri pun memainkan peranan yang penting dalam menarik pengunjung untuk datang ke blog kita. kalau setakat tajuk " Aku Makan" , " Aku Tidur " , " Aku Terkentut " semua tu baik jangan letak.

Oleh sebab aku masih tak tahu nak letak tajuk apa, jadi tajuk entri ni pun main hentam je. Pada hal mengenai tajuk je tapi aku siap boleh buat entri lagi pasal ni. hu hu hu. Aku dah gilaaa =_=
Comments
9 Comments

9 ulasan:

waN Mohd Salim berkata...

pulak dah .. letak tajuk aku gila dah la

sergeant keroro berkata...

haha, ini lah blogger tegar. ada masalh pon leh jadi entri XD

syaimz berkata...

bila dah takde idea, biasalah nak mengarut2 kan? haha

Nohtakh ujan berkata...

kalau dato yusof haslam bace mesti dia nak mu buat script sembelu 3.SOL SOL SOL....

cucu umie berkata...

kalao ayie biasekan letak tajuk dulu baru tulis entry sebb thu apa yang nak dibincngkan..heheh

EYFAalias berkata...

letak lah tajuk "aku xtau nk buh tajuk apa weh!"

hahahaa

izyan yasmin berkata...

ahaha , pun boleh . ckp jela , takde tajuk :)

aleen aiden berkata...

hahah.tajuk je pon,anda bloger kretip.xde hal. :P

suha berkata...

cube buat entry tajuk Aku Tercirit (^_^)

 
Related Posts with Thumbnails