Rabu, 29 Jun 2011

Mari Berfantasi

Aku ada buat segmen " Blog Kesayanganku ". Siapa yang nak join boleh la klik kat Sini

Kekasih aku, Ernie Musliana ada buat entri Mari Berimaginasi dan dia ada cerita mengenai buku-buku atau novel yang dia ada. Aku pun ada juga membeli novel fantasi yang best kerana jalan cerita sangat best dan membuka idea untuk mencantikkan ayat dalam penulisan :P

Ni la koleksi novel dan buku cerita yang aku ada setakat ni. Baru-baru ni ada beli buku The Demon King yang kat sebelah kiri sekali tu. Lepas ni jangan cop aku sebagai ulat buku pula. Buku cerita boleh la aku baca tapi buku belajar memang susah gila nak baca.

p/s : Majoriti novel Harry Potter.. bestt !!
Comments
13 Comments

13 ulasan:

cucu umie berkata...

ayie epmint novel..kahkah bnyk dah novel abis..huhu mase cuty jer bace..btw, harry potter mesti ad dlm simpanan,..hehe

nurAMALLINA berkata...

Baguslah membaca, meningkatkan pengetahuan dan membuka minda kita. Haaaa

Syuxer berkata...

aku punye novel kena cintan cintun ahahhahah...xde fantasi2 bro..

i'm ezza haniza berkata...

pinjam novel :)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . kan ada beza tu buku belajar dengan buku hiburan ..

nawal addina berkata...

nawal suka dan brown ^^

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

Sama ! fee pun suka baca harry potter..tp layan komik lagi best drpda novel..novel lama nak abehkan.. >.<

NuSaNa NoSa 91 berkata...

freaky suke baca karya ramlee awang mursyid ea?? ^_^

suha berkata...

cik suha pengumpul novel Nurhayati Berahim..suka baca sume novel tp bila membeli,xkan beli selain novel NB (^_^)

Freaky berkata...

keen : suka dengan ramlee awang mursyid

cik suha : waaa peminat NB rupanya

Cik Teddy berkata...

novel..hurm,susah,,komik lg best kot..huhu

syarifahsidrus berkata...

ramlee awang murshid! addicted dengan novel2 dia~hhaa

sergeant keroro berkata...

memang suke harry potter XD

haha :P

 
Related Posts with Thumbnails