Ahad, 26 Jun 2011

Manusia Nama Kambing

Najmi ni adalah anak kepada sepupu aku yang masih kecil. Jom baca perbualan di bawah.

Najmi : Abang ! Abang ! Abang buat ape tu ?

Aku : Tengah main laptop ni.

Najmi : oooooo Abang nama ape ?

Aku : Haaa cuba najmi teka apa nama abang.

Najmi : Abang nama ape ? Cakap laaa

Aku : Tak boleh, najmi kena teka dulu

Najmi : cakap la ape nama abang ?

Aku : Nama abang adalah kambing.

Najmi : Nama abang kambing ye ?

Aku : haa pandai pun Najmi

Najmi : Abang kambing tulis ape tu ? Najmi nak tengok jugak.

Aku : Takde ape pun Najmi. saja je tulis ni. Jom pergi kat abah cepat.

p/s : Rupanya budak bandar tak kenal ape tu KAMBING.. ha ha ha ha
Comments
13 Comments

13 ulasan:

Hishyamuddin berkata...

hye Abg kambing!!!!hahahahaha

GaRy™ berkata...

hahahahaha... sanggupnyer ko ngaku kambing... hahahaha..

♛ Azie Azra ♛ berkata...

haha. kena tuka url blog nama baru ni :D

sergeant keroro berkata...

haha, kambing. nasib baik tak katak XD

GreeN AppLE berkata...

haha..

sampi ke besauu nnti dia pnggil abg kambing =)

Atiqah Sa'ahiry berkata...

nama sedp2..pilih nama lain..

Kei Seichi berkata...

hahahahaha! *gelak guling2*
sampai ke tua la nanti die panggil ko abg kambing...

Fay berkata...

hahaha. nak kenal ngan abg kambing boleh? kekeke ;p

cucu umie berkata...

hehehe..daus hang kne tunjuk ah kt dia apa itu kg..kehkeh baru dia thu kmbing tu apa?? lalal

Amiirah-Cassan berkata...

OMG ! hahaha what the , hahah tapir dia tau kot ,, haha

ieyza afieyna berkata...

erk ? haha.. :D

suha berkata...

memang betol pon..sepupu cik suha dok johor,xkenal lembu n kambing hahaha (^_^)

shiema sufian berkata...

haha. kelakar -.-'

 
Related Posts with Thumbnails