Khamis, 2 Jun 2011

Maksud Hidung Anda

Kali ni nak cakap pasal hidung pula. Hidung ni ada banyak jenis, ada yang mancung, ada yang besar, ada yang kecik dan macam-macam jenis lagi. Setiap bentuk hidung ni boleh juga tafsir peribadi seseorang itu. Nak tahu dengan lebih lanjut ? Jom baca kat bawah ni :
http://www.laymark.com/i/o/115.gif

1. Hidung mancung dan runcing
-Orang yang mempunyai hidung seperti ini menggambarkan dia seorang yang sportif dan sangat petah berbicara.

2.
Hidung besar
-orang yang berhidung seperti ini menggambarkan seseorang itu cepat tersinggung, mempunyai nafsu yang tinggi dan seorang yang pemalas.

3. Hidung besar tapi penyek
-Orang berhidung macam ini menggambarkan dia seseorang yang tidak punya inisiatif yang tersendiri.

4.
Hidung besar tapi mancung
- Orang yang punya hidung macam ini menggambarkan dia seorang yang angkuh, sombong dan selalu mementingkan diri sediri.

5.
Hidung sederhana
-Orang yang punya hidung ini menggambarkan dia seseorang yang berhati tulus dan suka menolong orang dalam kesusahan.

6.
Hidung kecil
-Orang yang mempunyai hidung macam ini menggambarkan dia seoarang yang cerdas otaknya dan tajam fikirannya namun hidupnya selalu menderita.

p/s : Kepada yang baru follow, jangan lupa tinggalkan link tau.. nak cuba capai 100 follower seminggu.
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Kei Seichi berkata...

orang cakap hidung aku mancung, tapi tak cakap pulak runcing ke besar...
aku tengok hidung aku same je cam org lain...haha

waN Mohd Salim berkata...

hidung aku cemane yye haha

nazirah berkata...

wah cci hidung ape ek hehe

miss.Addin berkata...

HAHA tak tahu hidung Addin ni macam mana . lalala ;p

syrupmasin berkata...

adoii..ta tao nk pilih yg mane..kene tgk cermin dulu :D

sergeant keroro berkata...

aku no 5 :P hahaha

cik azeya berkata...

saye tade idung. hahaha

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

alah , tak tau hidung kategori mana . nak pilih boleh ? hahaa .. btw , tulisan kaler hitam sangat sejuk mata memandang ;)

Firdnurjue berkata...

tak taula hidung jue kategori mana..kah3..layankan jeakla..weeeeeeeeeee

dreamygirl berkata...

ape2la jenis hidung asalkan boleh bernafas..-)

fyna berkata...

fyna no 5 kot...
;)

cucu umie berkata...

alamak, aku yer hidung mcm maner ea?? aduyai, kejap ea tgok kt cermin dahulu..hehe

Azie Azra berkata...

hidung cik azie kecik kan?hehe. seyes macam betul je. menderita oh hooo

Leya Adha berkata...

erk?? ade org cakap hidung leya kecik.. tp ya rase same je dgn org laen.. hoho~

diana berkata...

kebanyakan orang melayu mempunyai idung yang besar..yang no 2..

 
Related Posts with Thumbnails