Ahad, 26 Jun 2011

Lelaki Atau Perempuan 2

Semalam ada nampak seorang blogger perempuan ping entri kat group blog di FB. Tajuk entri dia sangat menarik dan terus bagi idea untuk aku tulis entri. Tajuknya " Antara blog lelaki dan blog perempuan, mana yang lebih mudah dapat follower " . Ha ha menarik betol tajuk entri dia.

Jadi lepas baca tajuk entri tu, aku terus fikir dan fikir. Tapi bila makin fikir aku jadi pening kerana tak dapat jawapan. Bila aku pening aku rehatkan minda. Masa aku rehatkan minda, otak aku akan fikir semula pasal hal tadi. Bila aku fikir balik, aku terus jadi pening kembali. Bila pening kena rehat balik.. Hu hu hu

Pada pendapat aku, rasanya blog perempuan lebih cepat dan mudah untuk dapat follower. Kenapa aku cakap macam tu ? Entah la, cuba tengok dunia blog sekarang. Blog perempuan ramai je dapat follower beriban berbanding blog lelaki. Lagipun yang mendominasi dunia blog ramai terdiri daripada perempuan berbanding lelaki.

Blog lelaki pun ada juga yang follower beriban tapi tidak la sebanyak blog perempuan. Sebenarnya tak kisah pun sama ada blog lelaki atau blog perempuan yang lebih ramai follower,tu semua penting. Asalkan blog itu menarik dan entrinya best.

p/s : Macam mana nak buat entri menarik ?? =_=
Comments
7 Comments

7 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

yaa , perempuan ramai sangat dalam dunia blog ni ..

kiz berkata...

nak buat entri menarik mestilah ada bunga,sembur minyak wangi..hias2 sikit..erkk ..bleh ke cam tu.

**::CIKNUURUL::** berkata...

haha,.blog CN xsampai riban lagi,rabun je kot,.haha,..

nk bt entri yg mnarik,kne main trik2 tali dlu ngn blogger lain,.bru diorg nmpk yg kite pndai main trik2 org,.hehe

sergeant keroro berkata...

macam ni lah entri menarik, hehe XD

mas saari berkata...

bagi akak sama je...
kalau blogger tu pandai hasilkan entri yang best pasti ramai yg ikut!

Kei Seichi berkata...

perempuan memang ramai dalam dunia..bukan dunia blog je..haha..
macam mana nak buat entry menarik? jangan la buat entry menolak..haha..
just be urself je..xde hal la bro..

suha berkata...

bila entry menarik,rmai la follower n reader (^_^)

 
Related Posts with Thumbnails