Isnin, 6 Jun 2011

Laptop Baru

Sekarang dah masuk waktu petang. Haa siapa yang masih tak melihat senarai blog yang ke 42 hingga 50, cepat-cepat la lawat mereka wahai abang-abang dan akak-akak sekalian. Setakat ni baru senaraikan 50 blog daripada 125 blog yang sertai segmen. Nak lihat senarai blog sila klik kat SINI .

http://www.laymark.com/i/o/82.gif

Masa aku seronok dan ghairah blogwalking tadi, dengan tiba-tiba laptop aku terus shutdown untuk kali ke berapa daaa. Masa laptop aku shutdown secara tiba-tiba tadi, aku jadi terkejut gila kambing macam dalam gambar dibawah :

Ha ha takde la sampai macam dalam gambar ni tapi ada la juga yang terkejut. Sebelum ni pun dah banyak kali tiba-tiba shutdown akibat daripada over heating. Semua cooler aku dah guna untuk mengatasi masalah ni tapi tetap juga jadi. Last sekali aku halakan pendingin udara kat arah laptop. Haa amik kau laptop, baru la tak shutdown walaupun banyak aplikasi dibuka.

Oh ya cakap pasal laptop baru, aku rasa nak pakai netbook la pula sebab mudah di bawa ke mana2 dan bateri pon sangat lama untuk diguna. Netbook dalam cuti ni.. humm harap2 boleh di beli.. hummm
Comments
17 Comments

17 ulasan:

mOon jOhari berkata...

...jangan buat muka terkejut mcm 2...habes burOk muka kamu yang chumil 2...

Cik Cempaka berkata...

kalo camtu, sila online dalam peti sejuk atau cold room supaya laptop tak padam n muka owner dia jadi terkejut cam kat atas tu ek =)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

semoga cepat2 dapat laptop baru

hehehe

~HanAlia berkata...

JALAN2...HOHO

waN Mohd Salim berkata...

note book layar kecik ..x puas main

kotak bulat berkata...

hehehe.. susah la lau pns je trus shutdwn laptop.. dy panas tu sb tuan dy nk beli yg baru tu.. hehehe.. *merepk*

k a k L a m p berkata...

hamboii kaya ko daus... bak la satu netebook gak klu de lebeh time beli tuh hahahha alaa aku nak join. tp x buat2 agih... sat g aku buat ar

diana amin berkata...

laptop lame mmg cepat panas...

Sal Saari berkata...

betul tu..netbook mudah dibwa kemana2 aje..

JR Online berkata...

Kesian kat laptop tu, kan? Dan netbook...JR sekarang sedang komen guna netbook. Netbook bagai gadis sunti, walaupun mukanya kecil tapi pinggangnya ramping dan comel, senang digendong ke mana-mana...

Kei Seichi berkata...

netbook kalau nak on9 buat kerja biasa2 boleh la..tapi nak guna application berat2 tak boleh..lagipon skrin kecik, x best..
orang macam aku prefer laptop or kalau ade duit lebih, beli pc custom bina sendiri..lagi puas..haha

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

kebaikan notebook ► sng dibawa kemana2..

kekurangan notebook ► screen kecik..boleh juling mata nak tengok..hehe..

Noor Idayu binti Azmi berkata...

notebook senang nk bawak mne2 pon, tp kalau y layan movie tahap HD jangan harap dapat menikmatinya X|

salina sayang berkata...

hahaha...beli laptop lah. netbook screen kecik, tak puas tengok aih...hahaha

CINEPLEX DI TERENGGANU

Syuxer berkata...

netbook..trademark hacker..heheh..cute plak tuh..cam portable je kan..

diana berkata...

akak pakai laptop pun tetap senang di bawa kemana2...
hehehe..tak kira..
berat pun tetap bawak..
hahahah

sergeant keroro berkata...

hahaha. netbook?? ok gak,tapi tak best sangat bagi aku.

 
Related Posts with Thumbnails