Jumaat, 10 Jun 2011

Lamborghini Gallardo Spyder

Kalau petang tadi kita ada tengok kereta idaman Toyota Hilux. Malam ni pula kereta sport yang agak terkenal iaitu Lamborghini Gallardo Spyder. Yang minat kereta ni seorang perempuan tau. Haaa ingat perempuan pon takde yang mengidam kereta ke ? Jom baca kat bawah :

kereta idaman cik mesti la lamborghini gallardo spyder..hihi
tinggi tak angan2 oden?agak2 boleh sampai angkasa lepas tak?
kenapa cik suka?tengok la cara dia posing..menawan hati oi!
Comments
7 Comments

7 ulasan:

misscha berkata...

sape x ngidam kalo keta rupe gini.....mischa nak satu..cewah ckp mcm org kayer je...

HAFIZAL berkata...

dapt duk sebelah pun ok...kn

Cik Teddy berkata...

eh,Lg cik ade kat sini..ha..curi ek?haha..thanks freaky^_^

kiz berkata...

alamak hampir sama idamannya..

Siti Safiyyah berkata...

dapat bergambar tepi tu pon jadi lah. ngeh3

EiZaRaZiErYa berkata...

ahahaha... klw Siti Safiyyah nk b'gmba~ zie nk join...wink3 >_<

GaRy™ berkata...

wuih...kalau dapat kereta camni, sanggup aq x beli rumah...makan tido dalam keta jer...

 
Related Posts with Thumbnails