Isnin, 13 Jun 2011

Lagu Dunia - Bunkface

Sebenarnya dah lama aku nak cari lagu ni tapi asyik tak ingat je. Lepas tengok Lena AF nyanyi semalam baru teringat nak cari. Best juga lagu Bunkface yang ni dengan irama rancak yang lain daripada lagu sebelum ini. Jom layan lagu ni kat bawah..



Gelisah tak bermaya
Manipulasi antara kita
Dan bencana yang melanda
Generasiku menjadi mangsa
Dan ini bukan lagi
Seperti yang kau impikan
Percaya kataku

Korus
Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia kuasa sementara
Komunikasi tiada makna

Dan tindak balas ego yang ku terima
Tiada perasaan kecewa
Dan ini bukan lagi
Seperti yang kau impikan
Percaya kataku

Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia kita
Lalalalala oh oh oh oh
oh oh oh oh
Comments
2 Comments

2 ulasan:

syaimz berkata...

ini lagu nice!

sergeant keroro berkata...

layannn XD

 
Related Posts with Thumbnails