Khamis, 2 Jun 2011

Kucing Ape Ni ?

Sejak beberapa hari yang lepas ada seorang mamat kat facebook ni asyik duk cakap pasal Nyan Cat. Lepas tu dia siap ada post video dan tuka profile pix kepada gambar seekor kucing yang berpetak. Aku pun hairan la apesal mamat ni taksub sangat dengan Nyan Cat dan ape itu Nyan Cat pun aku sendiri tak tahu langsung.

Semalam dia ada post satu link mengenai Nyan Cat ni dan aku pun cuba la buka link tersebut. Bila buka link tu kat new tab, apa yang aku dengar adalah lagu yang agak rancak dan juga nampak animasi seekor kucing yang badannya berpetak sedang terbang dengan mengeluarkan warna pelangi di hujungnya.

Aku yang tengah hairan lagi la bertambah hairan kerana selama seminit aku tengok animasi tu, tidak ada apa yang berubah dan Nyan Cat itu terbang macam biasa dengan alunan muzik yang rancak. Kalau nak tengok Nyan Cat ni, anda boleh la klik link yang ada di bawah ni.


Ni la Nyan Cat tu.. joget sambil layan lagu di site Nyan Cat best juga.

p/s : Jangan lupe tekan Slow Volume kat sebelah kiri bahagian atas kalau sound kuat sangat.
Comments
12 Comments

12 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

haha! apa tuh . makin ditekan makin kuat le pulok bunyik . heheh ;)

Azmie berkata...

kucing mutant kot.. haha~~

Azmie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
blackroses berkata...

akakpun pelik apa tujuan aplikasi ni..ekekekek

nawal addina berkata...

hahaha , jht ohh ! tp comel jgk :)

ABU berkata...

dtng drpd blog tia..
nice..

ieda berkata...

alah dikk tenet sini slow ermm mencik !

sergeant keroro berkata...

aku dah lama buat post pasal ni,hehe XD

syrupmasin berkata...

waaa..aku download ari tuh dekat youtube..haha..gile comel :D

syaimz berkata...

astaga...bahayanya nyan nyan cat ni...haha

Noor Idayu binti Azmi berkata...

haha, klaka gila. aku ngn mmbe ak tgk dgn khusyuk sampaiii la habis. hanya mampu tergelak sahaja dgn animasi itu, hahah XD

berkata...

haha..rase pelik bile tengok kucen tu larilari pastu kite tak tau nak buat hape..kroihh kroihh

 
Related Posts with Thumbnails