Jumaat, 24 Jun 2011

Kuantan Pulak

Alhamdulillah aku selamat sampai di Besut pukul 5 pagi tadi. Pada pukul 7.30 pagi tadi, aku ada dengar sesuatu yang mengejutkan daripada emak.

Emak : Pagi ni kita akan pergi ke Kuantan. Esok sepupu firdaus kahwin...

Aku : haaaaaaaa !!!!!!!!! =_=

Arrgghhh aku tak tidur lagi sejak sampai rumah tadi. Pagi ni dah kena pergi kuantan pulak. Ingatkan hari ni aku nak blogwalking sampai penin tapi masih ada urusan lagi.
Tapi Kuantan macam best je kan. Boleh aku jalan2 lagi. Muahaha

p/s : Maaf tak dapat balas jejak buat masa sekarang
Comments
9 Comments

9 ulasan:

Siti Safiyyah berkata...

kuantan?? pi la gambang waterpark..selamat datang ke pahang ye ^_^

JR Online berkata...

Tidur ajer lah dlm kereta puas2...Selamat tidur...

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

takpelah kan, g kuantan, then balik kang wat entry sal kuantan :D

Firdnurjue berkata...

kuantan??meh3...besh sgttttttttt..muahahahaha..kih3

sergeant keroro berkata...

hehe, cuti-cuti malaysia XD

A y e s h a Ramlee berkata...

Kuantan, ayesha dulu blaja kat semambu...

syarifahsidrus berkata...

welcome to pahang!huhu

Aman Ibrahim berkata...

welcome to kuantan~ singgah mana yg wajib like teluk cempedak, East Coast Mall and whatsoever. Have a great time there Firdaus!!

NuSaNa NoSa 91 berkata...

ahahahaha~ sekali jln, mmg betul2 jln sampai lebam ni freaky.. btw, slmt berjalan2 ye~~ ^_^

 
Related Posts with Thumbnails