Selasa, 28 Jun 2011

kotak bulat promote blog

Saya mahu dipromote kerana mahu menyokong usaha kotak bulat buat segmen ni dan juga mahu tambah kenalan lagi.. auuwww.. Nak join sila klik di bawah :

Comments
11 Comments

11 ulasan:

sergeant keroro berkata...

next two post, hehe XD

kotak bulat berkata...

mekasih sb support kb.. :) hehhe

nawal addina berkata...

haha , ayat tu comel ;)

anamizu berkata...

kotak bulat promote blog..
comel bunyi nye~ :P

GaRy™ berkata...

hahaha... macam nak join je ni~..
mana boleh kalah ngan header ko... header ko nampak muka... aq pun nak jgk... hehehe~..

Freaky berkata...

gary : haha dengan aku pun nak berkira ko ni..

Qaseh Qhaleef berkata...

ceyh...
dah ade header baru seyh owg tu....
=)

Muhamad Syafiq berkata...

dari Segmen KB..

http://simpl3blog.blogspot.com/2011/06/segmen-kotak-bulat-promote-blog.html

Bui Idzra Ryn berkata...

bui pun nak join jugakla...hehe

Amiirah-Cassan berkata...

hai freaky , salam perkenalan , mwakakkaa , buat2 first time terjah sini , haha

Apa Kes Budak TESL tak Score MUET???

syaz@rozelt berkata...

hai freaky..nie baru ade mase nak review blogger yg join segmen kb..lepas nie nak jln2 blog yg join segmen freaky plak..hihi

 
Related Posts with Thumbnails